LarZen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 _LarZen_ er verdens kjekkeste man. 8045245[/snapback] Takker for det...hehe..kremt kremt. Key er send i PM til deg Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som har en til meg og? Pretty please? ;p Det blir litt mye tigging her, men er jo litt dumt at de ikke har trial-ting til alle. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Er det et sted der man kan lese litt om klasser og raser mm? Jeg fant en link inne på den offisielle sida, trykk!, men den laster bare halvveis ... Edit: Estimated update time: 8 Hours Endret 28. februar 2007 av kristteo Lenke til kommentar
vampyrius Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ingen som har en key til en stakkars gutt ? Endret 28. februar 2007 av vampyrius Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 slenger meg på key tråden jeg også. ønsker gjærne en Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 spillet høres spennende ut, så jeg slenger meg også på visst noen har en key til meg <3 men hvor kan man laste ned selve spillet? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er det ingen steder på nettet man bare kan få en 10dager, sånn som i wow? Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er det ingen steder på nettet man bare kan få en 10dager, sånn som i wow? 8046028[/snapback] Ikke så vidt jeg vet. Skikkelig kjipt da. De kunne sikkert trekt en del folk sånn. Slik som meg. ;D Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen flere med ekstra trial key? kunne gjerne tenkt meg å teste vanguard :> Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen flere med ekstra trial key? kunne gjerne tenkt meg å teste vanguard :> 8049380[/snapback] Tror de fleste som er innom threaden her vil det du. Fremdeles ingen som har noen ekstra til meg og de andre her? ;D *Mase mase, tigge tigge!* Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hehe, hiver meg også på tiggerbølgen og håper det er flere igjen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 ser dårlig ut.. hva med at noen kjøper spillet til meg, så skal jeg sende dere trail keyen etterpå Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 ser dårlig ut.. hva med at noen kjøper spillet til meg, så skal jeg sende dere trail keyen etterpå 8049474[/snapback] Sounds good. Såh, skynd deg, LØP & KJØP! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er ikke Vanguard veldig group basert? hvis ikke har jeg litt lyst til å prøve dette spillet. noen som vet om det kommer en trial som man slipper å tigge om keys for? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er ikke Vanguard veldig group basert? hvis ikke har jeg litt lyst til å prøve dette spillet. noen som vet om det kommer en trial som man slipper å tigge om keys for? 8051097[/snapback] Det er som World of Warcraft, om du har testet det...en starter med endel quest som du klarer fint alene. Så litt etter litt så kommer den noen quest's som du trenger litt hjelp til...en kan gjøre noen av dem alene også...alt etter åssn klasse du har valgt deg. Men så langt så synes jeg ikke spillet er mere gruppe basert en andre mmorpg spill ute...men skal nevnes at jeg ikke er en høy level figur. Craftinga er så bra at jeg har surret med det istede for mye på adventure biten... Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis noen hadde giddet å være verdens snilleste på en Søndag og sende meg en Trial key bt.okland at gmail dot com Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg hadde også satt veldig stor pris på om noen kunne sende meg en trial-key! Er hypp på å teste Vanguard, da MMORPGs er det eneste jeg har spilt de siste årene, men er litt skeptisk enda til om jeg bør kjøpe det. Så hvis noen har en trialkey til overs så hadde det vært fantastisk! stian (ætt) pcproffen (då tt) no , eller PM her på forumet. Takk Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er ikke Vanguard veldig group basert? hvis ikke har jeg litt lyst til å prøve dette spillet. noen som vet om det kommer en trial som man slipper å tigge om keys for? 8051097[/snapback] Det er som World of Warcraft, om du har testet det...en starter med endel quest som du klarer fint alene. Så litt etter litt så kommer den noen quest's som du trenger litt hjelp til...en kan gjøre noen av dem alene også...alt etter åssn klasse du har valgt deg.8054001[/snapback] ah, ok. Spillte en del wow før, men har slutta. får se om jeg kjøper meg vanguard etterhvert. prøver å holde meg litt unna mmos nå for tiden Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 noken som har en til ? hadde vert rå bra [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå