Gå til innhold

Vanguard: Saga of Heroes Trial Key

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Vanguard veldig group basert? hvis ikke har jeg litt lyst til å prøve dette spillet. noen som vet om det kommer en trial som man slipper å tigge om keys for?

8051097[/snapback]

Det er som World of Warcraft, om du har testet det...en starter med endel quest som du klarer fint alene. Så litt etter litt så kommer den noen quest's som du trenger litt hjelp til...en kan gjøre noen av dem alene også...alt etter åssn klasse du har valgt deg.

Men så langt så synes jeg ikke spillet er mere gruppe basert en andre mmorpg spill ute...men skal nevnes at jeg ikke er en høy level figur. Craftinga er så bra at jeg har surret med det istede for mye på adventure biten...

Lenke til kommentar

Jeg hadde også satt veldig stor pris på om noen kunne sende meg en trial-key! :) Er hypp på å teste Vanguard, da MMORPGs er det eneste jeg har spilt de siste årene, men er litt skeptisk enda til om jeg bør kjøpe det. Så hvis noen har en trialkey til overs så hadde det vært fantastisk! stian (ætt) pcproffen (då tt) no , eller PM her på forumet. Takk :)

Lenke til kommentar
Er ikke Vanguard veldig group basert? hvis ikke har jeg litt lyst til å prøve dette spillet. noen som vet om det kommer en trial som man slipper å tigge om keys for?

8051097[/snapback]

Det er som World of Warcraft, om du har testet det...en starter med endel quest som du klarer fint alene. Så litt etter litt så kommer den noen quest's som du trenger litt hjelp til...en kan gjøre noen av dem alene også...alt etter åssn klasse du har valgt deg.

8054001[/snapback]

ah, ok. Spillte en del wow før, men har slutta. får se om jeg kjøper meg vanguard etterhvert. prøver å holde meg litt unna mmos nå for tiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...