Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UPC Chello

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2001-12-31 15:49, Grimmy skrev:

Det er irriterende at UPC chello kun er half-duplex.

Hvis dere legger merke til prisene Telenor, NextGenTel og UPC tar for sinde "bredbåns" løsninger, så er de jo egentlig helt kriminelle. Det værste er at de kan gjøre det. Vi har jo ikke et eneste alternativ!

Det hadde vært kjekt om Bredbånsfabrikken hadde komt, og på den måten slik at alle kunne fått det. Hvis de har prisen ca 300 i mnd enda så hadde det blitt seriøs kunkuranse runt om kring. Jeg håper virkelig ikke at UPC øker hastighetene. De er jo så ustabile at det ikke er morsomt en gang, hvis de da øker hastigheten med det dobble så klikker vel hele nettet. Det vil sikkert da være ustabilt hos meget mange i en lang periode. Men slik er det, de har aldri vært noe flinke til å oppgradere utstyr UPC.

UPC er den verste gjengen med nolduser jeg har vært borti, fy faen ......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å kalle upc for nolduser..... hmmph....

de VAR veldig ustabile, men har forbedret seg mye.

før virka linja mi i 5min før den brøt...

men upc har rimelig mye båndbredde å ta i fra, og de klarer aldri å bruke den opp på vanlig kabeltv.

de kunne jo starte med å gi meg en 10mbits linje....

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Dette her med stabilitet på linjer hos UPC er kanskje ikke så lett å si noe på. Jeg har hørt om mange som har meget stabile linjer, men så er det de som har ustabile enda. Jeg er meget sikker på at økte hastigeter fra UPC vil gjøre nettet mer ustabilt for ganske mange. Jeg er en av de som har en litt ustabil linje, da mener jeg ikke at jeg detter av nettet ofte, men hastigheten på nettet faller. Hvis jeg spiller f.eks CS så hender det at pingen hopper mellom 200-800, noe som ikke er bra i det hele tatt.(det er da snakk om norske servere) Når nettet funker slikt så er det også treigt å surfe, men jeg regner med at dette problemet blir løst om noen uker. Det vet nå om feilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det eneste jeg vil klage over UPC nå er jo det med upload hastighet og at den påvirker download hastighet.

Prisen er helt grei, jeg husker fortsatt den sommeren jeg fikk 6000 i telefonregning med en 28.8 modem. Det finnes kanskje billigere alternativer, men som bredbåndfabrikken, eller det fantes, men de greide jo ikke å holde på så lenge da. Veldig synd. De kunne ha satt en "standard" i Norge.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-05 16:04, Noldus skrev:

å kalle upc for nolduser..... hmmph....

de VAR veldig ustabile, men har forbedret seg mye.

før virka linja mi i 5min før den brøt...

men upc har rimelig mye båndbredde å ta i fra, og de klarer aldri å bruke den opp på vanlig kabeltv.

de kunne jo starte med å gi meg en 10mbits linje....

:grin:

Jeg kunne nevnt alle problemene jeg har hatt med dem, men det ville blitt en endeløs post ....

La meg bare nevne at folk i gjennomsnitt opplever et år i ventetid fra UPC har sagt at de skal legge inn, til de faktisk kommer. Husk også at klagebunken hos forbrukerrådet til slutt ble så stor at ikke en gang UPC kunne ignorere den lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...