Epilog1 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei.. Er det noe jeg kan gjøre for at den nye bærbare jeg kjøpte for noen uker siden skal bli bedre til å våkne opp fra hvile/dvalemodus. Den gjør det av og til, men av og til ikke.. Virker som den registrerer at jeg trykker på noe når jeg skal ha den vekk fra dvalemodus, men skjermen slåes ikke på, den forblir svart?? Hadde aldri dette problemet med den tidl. bærbare.. er dette en windowsfeil eller?? Den nye pcen er amilio pro v3205.. kjører den på win xp pro Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dette er sannsynligvis et driver-problem. Kjøpte du PC'en ferdig med OS installert? I så fall burde leverandør/produsent kunne gi support. Ellers er det de samme, gamle tipsene; forsøk en nyere (- eller eldre -) driver for skjermkort og/eller chipset. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sjekk første posten her under "skjerm vil ikke slå seg på etter hvilemodus" eller noe sånt. Det ligger to linker der, prøv laptopvideo2go linken. Der finner du en forklaring hvordan du går frem. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har samme problemet, fant du løsning på dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå