Joachim_F Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 PC Gamer har røpet at et tredje Empire Earth-spill er under utvikling, og at spillet får en haug spennende våpen. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Empire Earth er eit av dei spela eg har spelt mest. Det er alltid artig å spele ei runde viss eg har litt tid til overs. Eg spelte aldri det andre spelet, men kanskje eg skal prøve ut denne versjonen når den kjem. Blir i alle fall artig å sjå kva dei får til. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har alltid hatt en følelse av at ting blir litt halvgjort når man skal ha med alt. Liker bedre spill som konsentrerer seg om en spesifikk del, og gjør det skikkelig. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg føler at de prøver å gappe over for mye ved å ta slike spill som dekker hele verdenshistorien. Det fungerer bra for civiliaztion, men det er jo et helt annet type spill. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Synes Empire Earth var blant di beste rts spillene som er utgitt. Og det at du kan velge og bli i en epoke gjør at du får mange spill i et på ein måte. Men vi får se om nr 3 blir noen bra, har ikke all for god erfaring med oppfølgere. Men vi håper Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 dette kan jo bli veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg