Peddi Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, vet ikke om Medier og Kommunikasjon går under dette forumet, men men... Lurer på hvordan det er å gå på denne linjen, og div. karakterer som er nødvendig for å komme inn (spesielt på Årstad skole) på skoler i Bergens området. Med andre ord vil jeg ha din mening om denne linjen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er 4< i snitt på medier og kommunikasjon tror jeg, er forholdsvis høyt. Etter hva jeg er hørt, sitter folka bare på mac'ene sine og kødder rundt i photoshop (ikke at dette er no negativt, men...) :!: Også mekker man no'n filmer og sånt der Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 jaja.. da kommer jeg inn ihvertfall... spørsmålet er om jeg vil inn >.< andre meninger? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva vil du gjøre etter vgs da? Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I Bodø var snittet i fjor 4,7 og oppover, så den med lavest snitt hadde det. Tviler på at det er noe mindre i Bergen. Det var 115 søkere på 30 plasser. Lenke til kommentar
Peddi Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 hehe, for å være helt ærlig, har jeg ikke noe anelse om hva jeg vil. Men siden PCer en av mine interesser, og jeg er extremt skole lei, tenker jeg Medier og Kommunikasjon Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hehe, for å være helt ærlig, har jeg ikke noe anelse om hva jeg vil. Men siden PCer en av mine interesser, og jeg er extremt skole lei, tenker jeg Medier og Kommunikasjon 7977644[/snapback] Vel du bør ihvertfall tenke deg godt om, for hvis du går allmenn (M&K) må du uansett ha noe etter vgs også, så det holder ikke bare med 3årig vgs så rett i jobb. Du kan jo kanskje vurdere yrkesfag? Kanskje elektro? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ...Men siden PCer en av mine interesser, og jeg er extremt skole lei... 7977644[/snapback] IKT-Service fag..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå