Gå til innhold

XBOX 360: din mening


kraftern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox360 er en super konsoll! digger grafikken og oppsette av selve menyer osv. men er litt - at man faktisk kan få en "dårlig" xbox360. jeg har en xbox360 som pleier og henge seg opp innimellom, bildet fryser og jeg må restarte den. men ellers så kan du jo tenke deg at xbox360 kom ut for en stund siden med den grafikken! og man ser PS3 som akkurat har den samme grafikken, som er ca 1 år senere enn xbox360. og selvfølgelig prisen da! xbox360 koster ikke akkurat så veldig mye for tiden (ca 2000kr til 3000kr), mens PS3 kommer med sin skyhøye pris på 5000-6000kr

 

 

jeg er en svært fornøyd Xbox360 bruker! angrer ikke på at jeg kjøpte meg Xbox360 :thumbup:

Lenke til kommentar
Xbox360 er en super konsoll!  digger grafikken og oppsette av selve menyer osv. men er litt - at man faktisk kan få en "dårlig" xbox360.  jeg har en xbox360 som pleier og henge seg opp innimellom, bildet fryser og jeg må restarte den. men ellers så kan du jo tenke deg at xbox360 kom ut for en stund siden med den grafikken! og man ser PS3 som akkurat har den samme grafikken, som er ca 1 år senere enn xbox360. og selvfølgelig prisen da! xbox360 koster ikke akkurat så veldig mye for tiden (ca 2000kr til 3000kr), mens PS3 kommer med sin skyhøye pris på 5000-6000kr

 

 

jeg er en svært fornøyd Xbox360 bruker! angrer ikke på at jeg kjøpte meg Xbox360 :thumbup:

7976630[/snapback]

 

Det er nok fordi det blir satt av et par gigabyte til OperativSystemet. Min 360 har kun 13 gb, maks ;)

Lenke til kommentar
Xbox360 er en super konsoll!  digger grafikken og oppsette av selve menyer osv. men er litt - at man faktisk kan få en "dårlig" xbox360.  jeg har en xbox360 som pleier og henge seg opp innimellom, bildet fryser og jeg må restarte den. men ellers så kan du jo tenke deg at xbox360 kom ut for en stund siden med den grafikken! og man ser PS3 som akkurat har den samme grafikken, som er ca 1 år senere enn xbox360. og selvfølgelig prisen da! xbox360 koster ikke akkurat så veldig mye for tiden (ca 2000kr til 3000kr), mens PS3 kommer med sin skyhøye pris på 5000-6000kr

 

 

jeg er en svært fornøyd Xbox360 bruker! angrer ikke på at jeg kjøpte meg Xbox360 :thumbup:

7976630[/snapback]

 

Det er nok fordi det blir satt av et par gigabyte til OperativSystemet. Min 360 har kun 13 gb, maks ;)

7976685[/snapback]

 

 

hehe svarte feil person der gitt ;p men han ser nok det. hehe

Lenke til kommentar
Jeg har byttet vifter, puttet gummi greier på festene til dvd spilleren..Ganske lydløs nå med 360 spill med orginal hastighet :)

7977011[/snapback]

 

gummi greier på DVD festene? kan du forklare litt til? :p men blir den MYE mer roligere med gummifestene? og må man ta ut hele dvd'n for og få disse på plass? hadde vært deilig med en rolig DVDleser! den bråker som bare det! :hrm:

Lenke til kommentar
Du hører enda lesestøy, men benken vibrerer ikke! :p

Du må åpne 360ien ja og miste garantien, også putte gummi greier mot vibrasjon der hvor dvden skal sitte. Kan legge ved et bilde:

 

7977069[/snapback]

 

 

aah! sånn og forstå! :p nei tar ikke sjangsen på og miste garantien nå. har problem med at xbox360'n fryser av og til, så skal Kanskje sende den inn. men har hørt det er så mye tull når man skal sende den inn på reperasjon :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...