ZeS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) åpne en terminal cd /dit/filen/er/ sudo ./atidriver.run så følger du instruksjonene edit: ooogså fant jeg en guide her http://wiki.cchtml.com/index.php/Ubuntu_Ed...tallation_Guide Endret 20. februar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 ehm terminal? hvordan åpner en en terminal? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) i ubuntu er det værtfall Applications->Accesories->Terminal EDIT: Xfce menu -> system -> terminal Endret 20. februar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har ikke lest hele tråden, men jeg lurer på om det går an å sette opp MythTV slik at det kjører i bakgrunnen mens man jobber med noe annet på PC-en? Altså at jeg kan f.eks. surfe på nett mens noen andre ser på TV på TV-en? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Bør muligens nevne at driverne ikke hjalp meg å få pcen på tven, og jeg kjører for øyeblikket en uregistrert versjon av windows xp, pga at jeg trengte pcen den dagen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei.Nå sliter jeg med å få .avi codec til filmavspiller etter at jeg ikke fikk installert VLC. Noen som vet hvordan jeg får innstallert enten en codec eller VLC? På forhånd takk 8000578[/snapback] Har ikke lest hele tråden, men jeg lurer på om det går an å sette opp MythTV slik at det kjører i bakgrunnen mens man jobber med noe annet på PC-en? Altså at jeg kan f.eks. surfe på nett mens noen andre ser på TV på TV-en? 8029776[/snapback] Jah. Jeg har bare et ikon jeg klikker på når jeg vil kjøre myth. Så kommer myth opp. Backenden kjører alltid og tar opp ting etc. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har ikke lest hele tråden, men jeg lurer på om det går an å sette opp MythTV slik at det kjører i bakgrunnen mens man jobber med noe annet på PC-en? Altså at jeg kan f.eks. surfe på nett mens noen andre ser på TV på TV-en? 8029776[/snapback] Jah. Jeg har bare et ikon jeg klikker på når jeg vil kjøre myth. Så kommer myth opp. Backenden kjører alltid og tar opp ting etc. 8031312[/snapback] Óg se på TV? (Bare forsikre meg ) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har ikke lest hele tråden, men jeg lurer på om det går an å sette opp MythTV slik at det kjører i bakgrunnen mens man jobber med noe annet på PC-en? Altså at jeg kan f.eks. surfe på nett mens noen andre ser på TV på TV-en? 8029776[/snapback] Jah. Jeg har bare et ikon jeg klikker på når jeg vil kjøre myth. Så kommer myth opp. Backenden kjører alltid og tar opp ting etc. 8031312[/snapback] Óg se på TV? (Bare forsikre meg ) 8035280[/snapback] Ja, jeg kan se på, pause, etc. i det programmet som kommer opp når jeg klikker på knappen. All "løftingen" gjøres av en backend som kjører 24/7. Nå som jeg har 54 mbit WLAN skal jeg prøve å sette opp laptoppen som klient også, slik at jeg kan kjøre det samme programmet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå