meastp Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei! Etter å ha sett på Clarkconnect's hjemmeside og screenshots, så det jo mye enklere ut... Nå har jeg Red Hat 8.... Jeg kjører Samba og vil kjøre apache m/php,mysql Er det lurt å bytte? mvh, Mats Taraldsvik [ Denne Melding var redigert av: meastp på 2002-12-05 19:43 ] Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Er det grafisk grensesnitt på 1.2 gratisversjon? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har gode erfaringer med CC, siste versjon. Den brukes stort sett som brannmur, men bruker også Samba, web og ftp. Med forrige CC versjon (1.0) hadde jeg problemer med synkronisering mellom CC og Win2000 og det tok lang å klikke seg inn på CC fra Windows. Det går nå smertefritt. Veldig stabilt. Jeg installerte siste versjon for to måneder siden og CC-boksen har vært oppe kontinuerlig. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Ja, takk for svar..... Da prøver jeg det, da... Det er val bare smb.conf jeg trenger å ta backup av...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå