kim-roger Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg åpner et program så lukker det seg bare helt uten vidre. hva skal jeg gjøre?? takk till alle svar Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva faen forventer du egentlig? Skal vi sitte å gjette hva du snakker om? Hvilket program? Ett spesifikt? Gjelder det alle programmer? Har du prøvd å reboote maskinen? Har du prøvd å reinstallere programmet? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ja det gjelder alle programer. ja har prøvd å reinstalere noen av programene. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du prøvd å søke etter virus o.l? Søke etter spyware? Har du gjort noe spesifikt etter at problemer begynte, har det vart lenge, har du installert noe spesielle programmer? Hvis du ikke spytter ut litt mer informasjon, vil det være helt umulig å hjelpe deg. Dette er nok en veldig obvious spørsmål, med det finnes mange der ute som ikke tenker på dette: Har du rebootet maskinen siden problemet oppsto? (Noe du ikke svarte på tidligere) Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har du prøvd å søke etter virus o.l?Søke etter spyware? Har du gjort noe spesifikt etter at problemer begynte, har det vart lenge, har du installert noe spesielle programmer? Hvis du ikke spytter ut litt mer informasjon, vil det være helt umulig å hjelpe deg. Dette er nok en veldig obvious spørsmål, med det finnes mange der ute som ikke tenker på dette: Har du rebootet maskinen siden problemet oppsto? (Noe du ikke svarte på tidligere) 7977095[/snapback] ops... ja har rebootet den men funker ikke. ja fant et par trojan hester som jeg fikk slettet. ja har et program som instalerte seg helt selv uten at jeg viste det. men fikk fjernet det. men så kom det "system alert" som sa at jeg måtte laste ned dette programet tror det heter spyad etter ellr anna. komer opp hele tiden *blir gal* PS: takk for at du hjelper meg Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Bare formater pcen du....... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Situasjonen din høres litt håpløs ut, iallfall for håpløs til at jeg skal kunne løse den over internett (mulig andre har gode ideer du kan prøve), men personlig vil jeg foreslå at du gjør som csViRuS sier, og formaterer maskinen Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvordan får du skrevet noe på dette forumet hvis alle programmer blir lukket? Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Gå inn på Antivirus og ta en gratis virus sjek. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Oioioi... Det letteste er absolutt å gjøre som csViRuS sier... Men det går an å fikse ting... Jeg er bare ikke sikker på om jeg ha tolmodighet til å forklare alt, og om du har tolmodighet til å høre på alt. La oss hvertfall starte, gjør som følger : 1. Klikk på "Start" -> "Kjør" 2. Skriv inn "cmd" (Trykk enter) 3. Skriv inn "services.msc" (trykk enter) 4. Finn tjenesten "Messenger" 5. Høyreklikk, "egenskaper", Velg DEAKTIVER, og klikk "STOPP" og OK. 6. Lukk "Tjenester". 7. Last ned f.eks avast antivirus, adware PE, avg antispyware og gjerne sunbelt personal firewall. Installer og søk gjennom PC'en etter virus/trojaner/spyware. Dette er en VELDIG liten start i forhold til hva som antagelig må til for å renske ut drittet som er blitt installert på maskinen din... Det er som sagt mulig, men krever mye innsats. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå