Den Polse Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Kunne tenkt meg en rundt 100mhz til på pcen, men det er en dell, og slik jeg ser det, så virker det ut som biosen til dell er lagt opp slik at det er se men ikke røre. Noen som har fått forandra på FSB med dell bios og hk ? Kjølingen skulle greie litt ekstra, så helst ikke spør om det :smile: Dette med de 100 ekstra mhz er for å få status som überhacker blandt mine ignorante venner som har enda mindre snøring enn meg. Nå tror jeg det meste skulle være på det tørre Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Desverre, men jeg må skuffe deg.. Dell bioser er sperret for oc'ing og hvis jeg ikke tar feil så lager de også hovedkorta selv.. Har prøvd på våres familiepc-dell og det gikk ikke.. prøvde da med siste bios update.. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Dell lager ingen ting selv. Men det er riktig at de ikke kan overklokkes....... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Tenkte meg nesten det ja :sad: Takk for svar, da vet jeg ihvertfall det Er rimelig sikker på at min cpu er en Northwood 533Mhz som visstnok også er dårlig å overklokke. Nå ser det ut som om jeg vil oppgradere, så er det nesten billigere å kjøpe nytt hk, ram og cpu(og sef nytt kabinett). Jaja "Life's a bitch, then cpU dies" Fant den på nå tror jeg trenger en smoke and a pancake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå