KAFFEjon Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Når jeg ser på film osv på pcn, er blir bilde veldig mørkt.. kan nesten ikke se noen ting.. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Når jeg ser på film osv på pcn, er blir bilde veldig mørkt.. kan nesten ikke se noen ting.. Noen som vet hvordan jeg fikser det? 7976041[/snapback] hvilket program gjelder det? Windows media player, divX eller Vlc? Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 gjelder alle programmer egentlig, samme i windows media player, divx og vlc player... alt egentlig... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 gjelder alle programmer egentlig, samme i windows media player, divx og vlc player... alt egentlig... 7976387[/snapback] Har du Nvidia eller ATI? for hos meg så var det bare å instalere en nyere Nvidia driver Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Takk, det funka! og ja, har nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå