Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å finne ut av sin egen seksualitet

Brainstorm

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 21 år som begynte å studere i fjor høst. Der ble jeg godt kjent med en annen gutt. Men så kommer problemet:

Han klarer på en eller annen måte å tenne meg en gang i blant. Jeg var derfor sikker på at jeg var blitt bifil, men det er allikevel ting jeg ikke finner ut av:

- Jeg er betatt av han, men allikevel så er jeg ikke det. Virker ikke som jeg kan bli forelska i han for da burde jeg vært det for lenge siden.

- Jeg klarer ikke å tenne på han hvis jeg ikke er litt kåt fra før. Og når jeg er over kåtheten så er liksom "begjæret" vekke.

- Hvorfor tenner jeg ikke på erotiske filmer hvor det er to/flere gutter sammen? Hvorfor tenner jeg ikke på bilder av nakne menn?

Jeg har ingen problemer med å være bifil, men det er liksom ikke meg på en måte. Allikevel blir jeg kåt på vennen min, han er den eneste gutten som har klart å tenne meg. Jeg har heller ikke funnet noe tenningsmønster :hmm:

Også sier jeg så mye dumt. Han har aldri hatt kjæreste før, veldig sjenert type. Vi har pratet litt om det at han ikke våger å sjekke opp ei jente. Jeg presterte å si til han at hvis jeg hadde vært bifil eller jente så skulle jeg sjekket han opp. Han er på mange måter den rette for meg, det eneste som står i veien er at jeg ikke er bifil. Men hvis jeg ikke er bifil, hvorfor tenner jeg da på han :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du noe om hans legning da?

7976924[/snapback]

Niks, og selv om han hadde vært bifil/homofil og vært intressert i meg, så ville det ikke skjedd noe siden jeg har ei venninne og er i begynnelsen av noe som kan bli et forhold. Jeg vil bare vite om jeg er bifil, verre er det ikke egentlig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...