Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er en gutt på snart 21 år som begynte å studere i fjor høst. Der ble jeg godt kjent med en annen gutt. Men så kommer problemet: Han klarer på en eller annen måte å tenne meg en gang i blant. Jeg var derfor sikker på at jeg var blitt bifil, men det er allikevel ting jeg ikke finner ut av: - Jeg er betatt av han, men allikevel så er jeg ikke det. Virker ikke som jeg kan bli forelska i han for da burde jeg vært det for lenge siden. - Jeg klarer ikke å tenne på han hvis jeg ikke er litt kåt fra før. Og når jeg er over kåtheten så er liksom "begjæret" vekke. - Hvorfor tenner jeg ikke på erotiske filmer hvor det er to/flere gutter sammen? Hvorfor tenner jeg ikke på bilder av nakne menn? Jeg har ingen problemer med å være bifil, men det er liksom ikke meg på en måte. Allikevel blir jeg kåt på vennen min, han er den eneste gutten som har klart å tenne meg. Jeg har heller ikke funnet noe tenningsmønster Også sier jeg så mye dumt. Han har aldri hatt kjæreste før, veldig sjenert type. Vi har pratet litt om det at han ikke våger å sjekke opp ei jente. Jeg presterte å si til han at hvis jeg hadde vært bifil eller jente så skulle jeg sjekket han opp. Han er på mange måter den rette for meg, det eneste som står i veien er at jeg ikke er bifil. Men hvis jeg ikke er bifil, hvorfor tenner jeg da på han Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Vet du noe om hans legning da? Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Vet du noe om hans legning da? 7976924[/snapback] Niks, og selv om han hadde vært bifil/homofil og vært intressert i meg, så ville det ikke skjedd noe siden jeg har ei venninne og er i begynnelsen av noe som kan bli et forhold. Jeg vil bare vite om jeg er bifil, verre er det ikke egentlig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du tenner på personlighet og ikke kjønn...kanskje? Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Du tenner på personlighet og ikke kjønn...kanskje? 7977284[/snapback] Kanskje, jeg blir bare så frustert over å ikke vite hva jeg er. Hva kaller man en som tenner på personlighet da Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det vet jeg faktisk ikke, men skulle ikke forundre meg om det har et navn. Uansett så er vel ikke navnet eller "hva du er" det viktigste, så lenge du godtar det selv. Du trenger vel ikke en merkelapp som sier noe annet enn navnet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg