Donnie Darko Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer på hvis jeg for eks. har kodet noe på textedit, noe som blir notispad for windows, så få det over på en annet ark slik at jeg ser kodingen jeg har gjort? Hvis jeg husker riktig så skulle man ta det over på et stilark, men hva gjør man for mac? -MathiasF Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer på hvis jeg for eks. har kodet noe på textedit, noe som blir notispad for windows, så få det over på en annet ark slik at jeg ser kodingen jeg har gjort? Hvis jeg husker riktig så skulle man ta det over på et stilark, men hva gjør man for mac? -MathiasF 7975914[/snapback] Jeg vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet ditt, men jeg svarer likevel. En fil skrevet i textedit, notepad eller lignende i windows fungerer helt fint i en hvilken som helst teksteditor på en hvilken som helst annen platform. Tekst er tekst sort of speak. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, men for å se hva man har gjort, skjønner du? Litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hvis du ser koden, så ser du jo hva du har gjort. Eller er du ute etter en nettleser? DU er nok nødt til å forklare bedre hva du er ute etter? Hva er det du har kodet? Html, css, php? Ørjan... Endret 19. februar 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg koder noe i textedit, altså for eks. wrihgbeirhb + litt andre ting som gjør at jeg får finere overskrift, anderledes skrift. Da ser jeg jo ikke hvordan overskriften blir. Er det mulig å ta det man har kodet over til et annet program så ser man hva man har gjort? Hvis dere ikke skjønner så er det ikke så farlig. EDIT: Ooops, var ikke meningen at den html greia skulle dukke opp ^^ Endret 19. februar 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det en html fil du koder? Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 når du lagrer den så lagrer du den slik: navn.html , da kan du ihvertfall se hva du har gjort. Tolka det slik jeg Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det skal til slutt bli en webside :S Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) I og med at du tydeligvis vet hvilket program du skal bruke for å se denne nettsiden, kan du bare benytte samme program for å se din egen nettside. Ørjan... Endret 19. februar 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det skal til slutt bli en webside :S 7976137[/snapback] Da er du på villspor. Lær deg HTML og CSS fra bunnen av. Du finner noen gode linker i denne tråden. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Lagre som .html og åpne det i en nettleser, hvis jeg forsto problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå