Gå til innhold

Skritteller-tråden - Hvor mye går du?

-mads

Anbefalte innlegg

Har du skritteller? Da kan du poste hvor mye du går her! Kanskje vi kan lage en liten konkurranse, om å gjøre å gå flest skritt i løpet av en dag. (Prøv å være ærlig da, det er jo ingen premie, bortsett fra heder og ære...) :w00t:

Endret av -->MaDs<--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

70 000 9. klasse en gang. Men nå finner jeg den ikke :( Har sikkert gått mye mer uten telling da :)

fet tråd, håper ikke noen moderatorer stenger den. Men kanskje flytter den fra OT-baren til Sport og fritid.

Lenke til kommentar
Gikk du rundt fem mil en dag i 9.klasse?

Jeg ligger på ca. 5000-6000 på en arbeidsdag, og rundt 1500 etter jobb.

I helgene noe mer, da jeg ofte går tur.

7975827[/snapback]

da sitter du mye?

hittil i dag har jeg 5792 skritt, og regner med mye mere etterhvert i dag.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal låne med meg skrittelleren til mamma, for å avkrefte myten om at IKT-lærlinger bare sitter på rævva hele dagen :wee:

7976097[/snapback]

Gjør det. er en slik en jeg også :p

så nå har IKT lærlingen her gått 6112 skritt hittil i dag.

Hvor mange er anbefalt å gå på en dag?

Lenke til kommentar

De koster fra 100 til 400 kroner de jeg har sett. Min koster 149 fra apoteket og den er helt grei. Kan enten telle antall skritt eller antall kilometer. Og en resetknapp. De fancy til 400 aner jeg ikke hva gjør. De regner kanskje ut gjennomsnitt over en viss tid? Så mye mer enn å telle skritt trenger en skritteller strengt tatt ikke gjøre, så jeg anser de dyreste som litt bortkastet penger. Kanskje de dyre har bedre sensor slik at en kan ha den i jakkelommen. Min krever at jeg har den i bukselinningen eller i beltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...