stkmydla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, Jeg har veldig lite peiling når det gjelder design, og lurer derfor på om noen har et bra forslag til hvordan reklamen bør plasseres på denne sida: http://www.osecountryfestival.no Tidligere var reklamen på høyre side (i margen der), og jeg forstørret logoen slik at den dekket hele toppen (også var tak over reklamen). Men for å få siden til å passe utskriftsformat flyttet jeg reklamen, og krympet logoen. Føler det ser BEDRE ut nå, men jeg er langt i fra fornøyd med utseendet på reklamen. Mitt spørsmål er derfor hvor bør jeg ha reklamen? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
comcom Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Trur ikke jeg ville ha hatt reklamen midt inne på siden. Har selv lagt den til høyre, og under innholdet.My Webpage Mener at reklamen skal forstyrre så lite som mulig, men samtidig sees godt. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Dette så jo bra ut. Takker for tilbakemelding. Jeg har imidlertid et annet problem også, og det er det at siden de jeg lager siden for kun ville ha reklame på hovedsiden, så får man problemer når man navigerer videre i menyen, siden alle sidene er midtstilt. Og da er jo hovedsiden en tanke bredere. Ikke jeg som har satt opp tabellene eller noe som helst, og har ikke spesielt gode kunnskaper når det gjelder å endre på dette (bare overtatt driften). Dette problemet ble jo forsåvidt fjernet når man ikke har reklamen på siden.. Noe annet jeg eventuelt kan gjøre? Endret 19. februar 2007 av stkmydla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå