[FH]Homer Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Skal begynne på VGS til høsten, men lurer på om det vil ble gratis skolebøker da? Har hørt masse prat om det? men blir det noe av da? Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du kommer nok ikke til å få gratis skolebøker siden ordningen skal innføres gradvis. De som begynner andre året får gratis bøker fra høsten 2007. I 2008 er det 2 og 3 året. I 2009 får alle på videregående gratis skolebøker. Det er opp til fylkeskommunen å avgjøre om det blir stipendordning eller utlånsordning. Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Vil begynne på sudiespesialisering til høsten, hvor mye vil bøkene koste da, hvis jeg må kjøpe dem selv? Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det kan jeg dessverre ikke svare på siden det er noen år siden jeg var i din situasjon. Men forstår godt at det føles bittert at noen får gratis bøker og andre må betale. Lykke til i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå