gthaman Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Min far har en pc, ikke så veldig gammel, 750mhz som kjører winme. Pluteselig begynte han å klage over at musa var borte, og jeg skjønte lite. Den var borte, og etter flere reboots, ingen resultater. Så jeg tok min trådløse som er usb og testet den, og den fant musa, intstallerte den, men den funket ikke, dvs den var i system men ikke funksjonell. Når jeg starter opp flasher musa opp, men blir borte og finnes ikke. Er det noen kommandor han kan ha kommet nær som skjuler den eller noe?? Hva kan jeg gjøre? Hjelp mottas med takk!! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har fått til noe mer, nå er det gult utropstegn på den, og det står : "the device is not working properly because windows failed to load the driver (vmouse.vxd) that loads the device" Den filen er ikke i systemet! Noen forslag? Jeg er helt desp her! Lenke til kommentar
kuulan Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 For det første bør du laste ned de siste driverene til musa. ME er ikke akkuratt det mest stabile OS så det kan være den har "slettet" driveren.. Du bør nok også fjerne alle rester av den musa som ikke fungere. Dette gjør du fra enhetsbehandling, eller hva det heter i ME. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Ja ME er knot. Jeg skal prøve det! takk! Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 vel... problemet ligger ikke der tror jeg. Poenget er at dette er en vanlig mus. helt plain basic ms mus. Ps/2 compadible. Intet fancy. Hvor finner jeg drivere til det? Og en annen kar jeg snakket med mente at kanskje den trans. som sitter på hk som styrer mus kan ha gått. Da bør en com-mus testes, da den kjører på egen trans. i motsetning til usb/ps2. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hei.. Hadde jeg vært deg hadde jeg søkt hva nå en musa heter på google.com. eller en annen søkemonitor, kanskje du finner noe. du kan også prøve på en eller annen måte å komme inn på "legg til ny maskinvare" på kontrollpanelet, men dette er kanskje litt vansklig uten mus...(det er mulig!) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå