Mattlakk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hei, jeg har fått meg bil Volvo 244 hehe ^^ Og som man kan se på Bildet så er den ganske stygg:P Også tenkte jeg og style den litt Tenkte å lakkere den svart, ha nye felger, senke den litt og sote bakrutene. Kan noen få til det i photoshop eller lignende? så jeg får se? og kom gjerne med forslag til andre måter jeg kan style på (med bilde) --:Bilde av bilen:-- Endret 19. februar 2007 av crawford Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg er ingen ekspert på bil-redigering, men jeg vet at de som gjør sånt noe trenger store bilder i god kvalitet. Dette bildet var ikke serlig stort, og kvaliteten var så som så (?). Ta et større bilde så får du kanskje fler tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Enig med knut. Skaff et bedre high-res bilde, gjerne flere vinkler som er klart og fint. @ JimL: Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Her er min... Veldig dårlig rendret men hehe... Jeg er nybegynner.. what you think? Endret 20. februar 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 haha, den var rå da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå