Insomniatic Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det vil vel bli en alternativ fremtid da. Men jeg tror at du ikke kan endre fremtiden fordi fremtiden tar med i beregningen at noen vil prøve å endre den. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ifølge strengeteorien eksisterer ikke tid i den tredje dimensjon. Ifølge relativitetsteorien og kvanteteorien (med unntak av X verdier i sortehull etc) så er fremtiden forutbestemt (uten X verdien). Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ifølge strengeteorien eksisterer ikke tid i den tredje dimensjon. Ifølge relativitetsteorien og kvanteteorien (med unntak av X verdier i sortehull etc) så er fremtiden forutbestemt (uten X verdien). 8184578[/snapback] Kan du forklare? Lenke til kommentar
hornybitch Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Å se inn i framtiden er noe alle kan klare. Du trenger bare: et kjøleskap en mandarin Deretter skreller du mandarinen og gni den mot kjøleskap døren(eventuelt hele kjøleskapet) Jeg utfordrer deg til å se hva som skjer, for hemmeligheten kan jeg ikke røpe på internett. Da kommer mannen min til å drepe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå