Gå til innhold

Beste skjermkort for pengene

Flimmer

Anbefalte innlegg

G80 er flaskehals for E6600 @ 2.9 for meg hvertfall. Din burde være det for deg også, siden din er tregere enn min.

Det var ikke skryt!

7977006[/snapback]

altså. man må ikke ha en intel cpu for at cpuen ikke skal være en flaskehals. og du snakker om waste of money...et intel system likt ditt koster meg ca 7000 med hk og ddr2 ram...det er i hvertfall waste og money syns jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7000? Jeg kan sikkert finne ut hvor mye jeg betalte, for det var ikke 7000! Var mellom 5 og 6000,-, men prisene har jo gått ned siden da. Tror du nok sjekke en gang til og regne på nytt.

Og face it, Core 2 Duo er overlegne i forhold til Opty'ene. Hva får du på 1M? 25sek?

Lenke til kommentar
7000? Jeg kan sikkert finne ut hvor mye jeg betalte, for det var ikke 7000! Var mellom 5 og 6000,-, men prisene har jo gått ned siden da. Tror du nok sjekke en gang til og regne på nytt.

Og face it, Core 2 Duo er overlegne i forhold til Opty'ene. Hva får du på 1M? 25sek?

7977063[/snapback]

altså mye mulig core 2 duo er raskere en opty...det sier jeg ikke noe på. men optyen er ingen flaskehals for det...

Lenke til kommentar
Jaja, jeg oppsumerer bare det jeg har hørt her så...du får tro hva du vil, også får jeg tro det tror.

Men jeg syns det er rart at jeg får mer i SM 2.0 og HDR/SM 3.0 med høyere klokk på CPU da...

7977096[/snapback]

hehe tror ingenting jeg...jeg vet at core 2 duo er raskere en opty...er jo ingen tvil. men jeg bare mente at optyen ikke er noen flaskehals. selv om den yter litt mindre en core 2 duo.

Lenke til kommentar
Til dere som sier at Opty ikke er flaskehals..les noen reviews og der ser dere at til og med med conroe så blir cpuen flaskehals.

7978476[/snapback]

Da går jeg utifra at en AMD A64 3200+ blir _iallefall_ en flaskehals ?

Hva skjer da ? Får jeg liksom 50% ytelse av kortet i sammenheng med resten ?

Lenke til kommentar
Kjøp et 8800gts 320m kort. Kjøp det merket som er billigst. Ikke hør på hva Blaz3r sier, han vet ikke hva han snakker om...

7977215[/snapback]

hehe ok. og du vet hva du snakker om :p er vel ikke no fakta på det greiene. jeg bare sa min mening jeg. er kjekt for noen å få ferdig klokket kort fra fabrikk, for noen kansje ikke. jeg på min side velger aldri det helt billigeste kortet.

Lenke til kommentar
du får en flott opplevelse uansett, men den blir litt svak ja. Poenget mitt var bare at omtrent alle cpuer blir flaskehals på høye oppløsninger, men den har uansett bra fart for det. Hvis du klokker den opp litt så får du klart bedre ytelse.

7979029[/snapback]

altså. en virkelig flaskehals er hvis man har en veeldig gammel cpu f.eks...f.eks en athlon XP eller en eldre P4. det folk snakker om her er at cpuen bremser skjerkortet litt..er forskjell på om det er litt elelr mye...når det er mye så er det en flaskehals.

Lenke til kommentar

Opty 2.5ghz og C2D 2.9 ghz flaskehals på 8800GTS? Kan det være mulig?

Selvsagt får en mer poeng i 3DMark dess mer mhz på cpu,men å kalle det flaskehals blir vel drøyt.Sitter en med en Opty 170 2.5ghz og 8800GTS vil en uansett få en god spillopplevelse.

Har selv en klokket C2D E6400,men jeg synes ikke det er noe vits å sammenligne superpi C2D/AMD.Det er ingen som spiller superPi alikevel :)

Men ellers har jeg erfart at referansekortene til nvidia klokker jamt over bra.Ingen grunn til å betale flere hundrelapper mer for ferdig klokket kort,enn å gjøre jobben selv gratis.Moro er det også!

Lenke til kommentar

Selvsagt får en mer poeng i 3DMark dess mer mhz på cpu,men å kalle det flaskehals blir vel drøyt.Sitter en med en Opty 170 2.5ghz og 8800GTS vil en uansett få en god spillopplevelse.

Har selv en klokket C2D E6400,men jeg synes ikke det er noe vits å sammenligne superpi C2D/AMD.Det er ingen som spiller superPi alikevel :)

Men ellers har jeg erfart at referansekortene til nvidia klokker jamt over bra.Ingen grunn til å betale flere hundrelapper mer for ferdig klokket kort,enn å gjøre jobben selv gratis.Moro er det også!

7981384[/snapback]

endelig noen som har skjønt det :)

Lenke til kommentar

7981384[/snapback]

Jeg har ikke sagt en ord om spillopplevelsen, den blir bra uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...