Veitafan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Låtnavn: Blod og Fiskeslo Artist: Bedehusmassakren Sjanger: Dau/svart metall Utstyr: Mbox 2 Pro Tools 7LE En mic Gibson Les Paul PRS Tremonti Bakgrunn: Jeg og en kompis hadde i lang tid irritert oss over den voksende interessen for ytterst tvilsom og emosjonell musikk. Det er forsåvidt greit å være emosjonell, men det finnes grenser for hva det er greit å tjene penger på (les: Vi liker ikke emo-band). Tekst: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor AAAAAAAAAAAAAAARGH!! Bridge: Viking! Skog! Ibsen! Holmgang! Vers: Klepp luggen t resten av håre Vi knuse å bær dæ ut på båre. Du spis mat som inneholde mjøl Å syns så jævli synd på deg sjøl Refr: Vi drekk blod og feskeslo Du sett bære å skrik på do Forestn knyt slips din emogutt Ellers hente eg nå krutt Bridge: Viking! Skog! Ibsen! Homgang! Vers: Vi tegne grisa med oppskørri maga, Du tegne alva å søte små draga Horoskop gjør at du grue deg t dan Vi drekk å pula å vi jir berre fan. Refr: Vi drekk blod å feskeslo. Du sett bære å skrik på do Forestn knut slipse din emogutt Ellers hente eg nå krutt ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH! Vers: Vi tegne grisa med oppskørri maga Du tegne alva å søte små draga Dragaaaaahhh Vi drekk blod å spis feskeslo Du spis mat med mjøl Å synes synd på dæ sjøl Synd på dæ sjøhhhl Slutt: Dragaaaa.... du tegne alva å dragaaa! Vår myspace Bedehusmassakren___Blod_og_Fiskeslo.mp3 Endret 19. februar 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Aye, mektig skummelt. Skikkelig groove og feel. Trommelyden er til tider dog merkelig og man får følelsen av at dette bandet kanskje mangler en trommis. Røff tekst. Slettes ikke dumt med en liten Ibsen-referanse! Min yndlingsfrase: "Vi tegne grisa med oppskørri maga, du tegne alva å søte små draga". Hvem kan vel motstå ord som rimer såpass bra som disse to? På slutten av låta (ca etter 02:30) ble jeg overrasket av noen ganske fengende gitarriff og litt snedig hvisking. Dette falt i smak hos denne lytteren, som nå også er ganske imponert over sin egen evne til å komme med (konstruktiv) kritikk angående låter. Appelsingrepfaktor: 5. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Russer4u. )))))))) Bra det her, men helvettes emofett er fortsatt min favoritt (: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hehe... syns dette var bra... morsom musikk... liker teksten... død over emoer (ikke ment som noe offensivt i forhold til musikksmaker/klesstiler/religion/folkeslag eller noe annet) Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Rett og slett genialt! det må da bli en klassiker! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Heyhehe, likte denne. : D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Datatrommer eller? De var irriterende Sært.. Høres egentlig mest ut som tull. Er det det? Veldig morsomt var det, men vet ikke om det er sånt folk blir redd av. Greier egentlig ikke gi så veldig konstruktiv kritikk på dette her haha Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hehe... syns dette var bra... morsom musikk... liker teksten... død over emoer (ikke ment som noe offensivt i forhold til musikksmaker/klesstiler/religion/folkeslag eller noe annet) 7988232[/snapback] Da ligger trådstarter tynt an. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Barkst Sangene var skikkelige tøffe, med bra riff. Jeg er enig med at trommene høres litt merkelige ut. Tøff tekst og. Lykke til videre Vi venter på nytt materiale. Endret 19. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå