Gå til innhold

Nec ad-7173 feiler under brenning


Anbefalte innlegg

Innstallerte min ad-7173 igår men deN kræsjer under brenning av både dvd'er og cd'er :ohmy: I Nero får jeg feilmeldingen: "DMA-driver.CRC-feil." da jeg skulle brenne en musikkplate. Fikk også en feilmelding da jeg skulle brenne en dvd-plate med Alcohol 120% :cry: Under begge forsøkene startet brenningen, men det stoppet på under 4% begge ganger. Prøvde også å spille av musikk fra en plate i WMP men sangene stoppet opp etter kort tid med beskjed om at en feil hadde skjedd under avspilling :hmm:

 

Noen som har peiling? :ermm:

Endret av Turboman#1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om det feiler vha brenning rett fra windows.

Og du kan du sjekke om driveren er siste versjon.

Hvis det fortsatt feiler kan du sjekke kabel (rett type og skikkelig satt i evt bytte kabel)

Hvis det fortsatt feiler har du vel fått en mandagsmodell.

(Sjekk om det er noen patcher til Nero også - det finnes en liste over støttede modeller på hjemmesiden til nero)

Lenke til kommentar

Får feil ved brenning rett fra Windows også.

Finner ikke noen drivere til brenneren Produsenten sin hjemmeside, så den bruker windows-driveren nå. Såvidt jeg har funnet ut skal de driverne være gode nok.

Kablene skal det heller ikke være noe i veien med, har testet gammelbrenneren på nytt(NEC 3550) og den funket helt fint :w00t:

Kan også nevne at brenner står som secondary master i BIOS, akkurat som den andre gjorde, har altså ikke endret noen innstillinger da jeg byttet ;)

 

HELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...