Gå til innhold

Ny Xbox 360 bekreftet!

Firepower07

Anbefalte innlegg

Rykter om en ny Xbox 360 har florert på nettet i en god stund nå. Nå begynner til og med butikker å bekrefte ryktet til tross for at Microsoft fortsatt nekter.

Butikk-kjeder skal ha bekreftet at en ny utgave av Xbox 360 er på vei. Den nye maskinvaren har et svart kabinett og 120GB HDD. I følge butikkene som har bekreftet dette vil den bli solgt fra 1. mai og vil ligge på ca 3200kr.

Diskuter!

GameInformer

Endret av Firepower07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så bra... Gleder meg til det kommer, hvis det kommer..

..så kanskje prisen på 360 synker, så jeg kan kjøpe meg det jeg også :mrgreen:

7975349[/snapback]

nei, vil heller ha den nye med 120 gb da, flaks at jeg ventet på kjøpet av xbox 360 da, ska ha tv med hd først :p

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Retailers have confirmed that the new SKU is in their systems, set for a May 1 release for $479.99.
Om dette er sant vil den altså koste rundt 5000 NOK for oss nordmenn. Og hva er det ekstra vi betaler for? HDMI=DVI, bare med integrert lyd. Større harddisk er jo vel og bra, men er den verdt så mange monitos?

Hadde enda HD-DVD-spilleren vært inkludert og integrert ville det jo vært noe å juble for. :)

Lenke til kommentar
Om dette er sant vil den altså koste rundt 5000 NOK for oss nordmenn. Og hva er det ekstra vi betaler for? HDMI=DVI, bare med integrert lyd. Større harddisk er jo vel og bra, men er den verdt så mange monitos?

Hadde enda HD-DVD-spilleren vært inkludert og integrert ville det jo vært noe å juble for.

det at den er integrert har endel å si, iallefall for meg. kommer det ikke en HD-DVD til 360 også da?

Lenke til kommentar

Hadde enda HD-DVD-spilleren vært inkludert og integrert ville det jo vært noe å juble for.

det at den er integrert har endel å si, iallefall for meg. kommer det ikke en HD-DVD til 360 også da?

7975533[/snapback]

den har vært ute lenge utenom i europa. kommer vel hit neste måned eller noe. Men den er jo bare for film så betyr ingenting for spill.

Lenke til kommentar
der ser dere det.. 479,99 $ da bruker vi 10 ganger regelen (som funket 100% med PS3) oi... den koster ikke 3200 da, da koster det 4799,9 kr! Og du får fortsatt ikke det samme som PS3!

7975675[/snapback]

Men 10 ganger regelen funker ikke med Premium eller Core. Premium koster 400$ i USA og 3400kr i Norge. Så hvorfor skal 10 ganger regelen funke med denne nye versjonen da? Sannsynligvis vil 480$ bety ca. 4000kr hvis den følger samme mønster som Premium og Core, og det er ingen grunn til at den ikke skal gjøre det. Og prøv å holde deg til tema. Tråden handler ikke om PS3.

Lenke til kommentar

Så har den BenQ DVD-ROM og den kan ikke modifiseres foreløpig. Alle 360er som er laget etter november/desember 06 har ny DVD-ROM. Den nye DVD-ROM er mye roligere og litt raskere å lese spill.

BenQ DVD-ROM kan nok modifiseres etter en stund. Den har dukket opp i UK og i USA noen plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...