nebrewfoz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 går det ann å besøke windowsupdate, samt laste ned programvare fra microsoft sine sider sålenge man ikke har aktivert/registrert Vista? Med XP må man idag gjennom et par verifiseringsverktøy før man kan installere programvare/oppdateringer... 7977831[/snapback] Nedlastinger fra WindowsUpdate (patches, drivers, ..) går i hver fall uten problem. Jeg har ikke vært borti noe som krever WGA-godkjenning ennå, så det kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Å installere OS 3-4+ ganger i året er ikke mye her i gården... hva med å sette bios klokken fremover, langt fremover, installere, lage image... noen som vet hva som skjer når dette imaget brukes, ved korrekt dato 4 mnd etterpå? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Å installere OS 3-4+ ganger i året er ikke mye her i gården... hva med å sette bios klokken fremover, langt fremover, installere, lage image... noen som vet hva som skjer når dette imaget brukes, ved korrekt dato 4 mnd etterpå? 7982998[/snapback] Trenger vel ikke ha korrekt dato 4 mnd etterpå, er jo bare å endre datoen når du legger inn imaget til samme dato som når du laget det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er det bare hos meg eller funker ikke dette lengere nå? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Virket hos meg senes i går på den ene pcen, men i dag har jeg ikke fått testet det. Hva som er feil når du prøver da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Meldingen under kommer opp etter har jeg har lukket "cmd". Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Du skriver riktig i cmd? slmgr -rearm Skulle gjerne testet selv nå, men vil ikke sløse bort 29 dager;) Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er mange, inkludert meg selv som kjører reinstall 2-4 ganger i året, så akkurat det er ikke noe pes. En blir fort lei av å drive å trikse og mikse med ting og ender opp med å kjøpe uansett er min erfaring. Får håpe at Vista lever lenger enn til 2009 da. Er ikke sikker på om jeg gidder å betale masse for ett OS som er gammalt om 3 år. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Microsoft kan vist tvinge frem at du må aktivere Windowsen selv om du egentlig ikke skulle: Microsoft can activate Vista even if it doesn't need to Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Microsoft kan vist tvinge frem at du må aktivere Windowsen selv om du egentlig ikke skulle: Microsoft can activate Vista even if it doesn't need to 8051531[/snapback] Det er nå relativt enkelt å fikse, da. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har Vista Ultimate 64bit og SP1 installert, men da jeg skulle kjøre rearm tricket, så fikk jeg bare 3 nye dager fremfor 120. Noen som vet hvorfor? Jeg hadde forsåvidt bare 1 dag igjen før jeg måtte aktivere. Mon tro om ikke et image er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå