Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg har koblet TVen til PCen med en s-video-kabel, men problemet er at jeg får ikke farge på TV-skjermen. TVen er ikke så altfor ny, men det er ikke no gammelt skrap heller! Den har ikke s-video-inngang, så jeg har vært nødt til å få tak i en scart-konverter som jeg kan plugge s-video-kabelen i. På skjermkortet mitt er det selvsagt en s-video-utgang, som kabelen da er koblet til. Jeg får helt greit opp et bilde, men altså ingen farge! Bare grått/hvitt, som er litt kjedeli å så på Oppløsningen er heller ikke så bra (den dialogboksen "Egenskaper for skjerm" dekker 3/4 av TV-skjermen fra topp til bunn, har litt mer å gå på i bredde da)...men det kan æ leve me! Skjermkortet jeg har er: PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB Hjelp mottas me et stort takk Endret 19. februar 2007 av nilsrune Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ... Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ... 7975259[/snapback] Problemet ditt er ikke skjermkortet, men inngangen du bruker i tven... Du må mest sannsynlig bruke AV2, og antakeligvis velge denne to ganger sånn at du får AV2s (s-video). Da får du farge... Dette er beskrevet mange ganger i forumet... Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter lignende linker neste gang Link 7975244[/snapback] Har vært inne på den ja....og denne: Link ...men viste bare ikke om det va no spesielt som kunne gjøres med akkurat det skjermkortet jeg har...derfor laga æ en annen tråd siden ingen av de andre har samme kort som mæ... 7975259[/snapback] Problemet ditt er ikke skjermkortet, men inngangen du bruker i tven... Du må mest sannsynlig bruke AV2, og antakeligvis velge denne to ganger sånn at du får AV2s (s-video). Da får du farge... Dette er beskrevet mange ganger i forumet... 7975712[/snapback] Okey....ska prøve det Takk ska du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå