M.H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei. Skal nå selge mitt Nikon D70 (uten S). Det er en bekjent av meg som er interessert i å kjøpe kameraet, men jeg er så usikker på hvor mye som er fornuftig å ta for kameraet. Er det noen her som har forslag til en fornuftig pris for kameraet? Kameraet er ganske flittig brukt, men er hel og pent. Ingen ytre merker eller skader på huset, og kameraet virker selvfølgelig som det skal. Kameraet selges uten objektiv, men med trådløs fjernutløser, 3 ekstra batterier og ellers det som fulgte med kameraet som nytt. Hva mener dere jeg kan ta for dette? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 4 - 5 000 kr...kanskje mindre. Se på prisen til bare huset til D80 og D40 som du konkurerer mot. Pluss hvor mye penger han må legge i det for å få en ny linse tilsvarende kit linsa. Hvis total summen blir like mye som en D80 har han jo ikke noe poeng med å kjøpe ditt kamera når han kan få ett helt nytt kamera. AKIRA Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 4-5k for et godt brukt D70 uten objektiv er galskap. Den trådløse utløseren koster vel et par hundre ny, og batterier til D70 er heller ikke særlig kostbare, så totalt er de vel verdt noen hundrelapper? Kanskje rundt 3000 for huset? Sjekk bruktmarkedsprisene på foto.no. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Takk for raske svar. 4 - 5000 er nok litt mer enn jeg har samvittighet til å ta for kameraet tror jeg. Jeg hadde tenkt meg kanskje 2500 for hele sulamitten. Hørtes det fornuftig ut? Tror han har noe optikk selv da han har et analogt hus fra før. Ser forresten at en på foto.no har solgt sitt D70 hus med ekstra batteri og fjernkontroll for 4000 i februar i år. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 2500 høres greit ut! AKIRA Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg solgte mitt D70s for 5000 inkl. Nikon sin 18-70, 1GB minnekort og en bra veske rett før jul. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 2500 er en veldig hyggelig pris, men det kommer selvsagt litt an på hva du legger i "godt brukt". Lenke til kommentar
M.H Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 2500 er en veldig hyggelig pris, men det kommer selvsagt litt an på hva du legger i "godt brukt". 7975410[/snapback] Jeg har brukt kameraet ganske mye siden jeg kjøpte det nytt i juni 2005. Akkurat hvor mange eksponeringer det har tatt vet jeg ikke før jeg kommer hjem fra jobb. Men jeg mener selv at jeg har behandlet kameraet ganske pent. Skal snakke med han etter jobb. Han har lånt kameraet i helgen, så jeg får høre hva han vil betale for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå