Cosmo7 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I det siste så har jeg fått et problem på min gamle CRT-skjerm. Av og til så går lysstyrken på skjermen kraftig ned. Altså, blir skjermen veldig mye mørkere enn det den pleier å være, og bygger seg deretter opp igjen til normalt nivå over noen minutter. Dette skjer helt tilfeldig, men jeg tror det skjer oftere rett etter at skjermen er slått på. Det jeg egentlig lurer på er om dette betyr at skjermen har begynt å synge på siste verset? Eller om det kan være skjermkortet? Men jeg mistenker egentlig at det er skjermen, da den er snart 4 år gammel mot skjermkortet som snart blir 1 år. Noen som har noen synspunkter? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det kan høres ut som en ustabil strømforsyning i skjermen. Det kan snart bli en permanent defekt. Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Ok. Da får jeg vel bare begynne å spare til ny skjerm. Håper den lever en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå