FpsStu Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har et pov XP kort som jeg kjøpte for å kunne overklokke til mer enn 300/630... Jeg spente på danger den GF4 vannpå 30 grader, og satte på 8 ram sinks fra netconnections... Men jeg klarer ikke å klokke det mer enn 300/630 stabilt!! kjølinga mi banker orginal kjølinga ned i bakken! skjera? [ Denne Melding var redigert av: king_mephisto på 2002-12-05 19:33 ] Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 halla... jeg greide 250550@334720 helt stabilt.. og greide oxo høyere enn det.. 340750mhz med standard kjøling..det var og stabilt,men veit ikke åssen vifta takler det i lengden :s noen som veit?? er POV GF4 TI 4200XP 250550@340750 en solid overklokking eller bare noe jeg innbiller meg?? plz svar,.. ps. syns det var rart du ikke greide mer..kanskje du har et uoverklokkings vennlig kort :sad: hilsen cool_boy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg går sterkt utifra at du har glømt noen desimaler eller punktum her :wink: Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 ehh..jeg har skrivd korrekt jeg men ved den høyeste hastightene var det ikke helt stabilt i enkelte spill,men ingen artifacts..hehe men jeg kjører det stabilt på 250550@334720mhz POV GF 4 TI 4200XP er et knall kort!!! det lar seg overklokke mer enn folk tror :smile: så man må ha det for å skjønne det.. men bIreal: kjøp deg kortet og klokk det..så merker du fort at jeg ikke kødder :smile: noen er heldigere enn andre.. men jeg kan klokke opp kortet,kjørt tester og så kan jeg ta noen screenshots og sånn..men åssen gjør man det??? sånn så folk på forumet kan se det? hilsen cool_boy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Enda en framesbug som ødelegger for meg Hvis du ser på linken så ser du hvorfor jeg reagerte :wink: http://www.b-real.net/pix/framesbug.nr.3.jpg Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hehe.. så det nå...irriterende når sånt skjer :sad: men overklokkingen min er seriøs..ikke no kødd med den,men er det lurt å la et pov gf4 ti 4200xp kjøre på 340750mhz eller vil det ødelegge kortet etterhvert,evt at vifta ikke greier varmen i lengden? håper noen har svar.. ps. hva er rekorden på overklokking av POV GF4 TI 4200XP?? skulle vært kult å visst :razz: hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå