Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg egentlig føle? Venner vs kjæreste

Gjest bekymret

Anbefalte innlegg

Jeg blir skremt at så store aldersforskjeller. 5 år er veldig mye, hvertfall når jenta bare er 15 og du er 20. Tenk, du gikk nesten på skolen da ho ble født. Ho har et liv og leve, ikke nødvendigvis med deg, det er ikke sikkert at dere hadde passet sammen. Og hvordan kan ho si at ho elsker deg, ho har såvidt kommet i puberteten. Det mer riktige å si er at ho er så glad i deg som en 15 åring kan bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jeg kjenner var 24 og kjæresten 15. De er nå gift, 6 år senere. Særdeles unormalt, men..... Alt går visst an. Dette begynte på IRC og utviklet seg veldig raskt til samboerskap. Til hans forsvar var hun "voksen" for alderen, men det er grenser for hvor voksen en kan være når en er 15 år...

Selv hadde jeg ikke klart å forelske meg i noen så unge. Jeg kan ikke begripe hva felles interesser og sånt en kan ha, bortsett fra onlinespill og data generelt.

Lenke til kommentar

Ei god venninne av meg er 16 år. Ho er ilag med ein på 26. Ho blei ilag med han når ho var 15. Eg har sjølv møtt typen og han virker grei han :) Trur dei to har det veldig fint ilag. Men cluet her er at dama faktisk ER utrulig "voksen".

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Gjest bekymret

Skrev dette tidligere i dag:

skriver på skolen nå:

Vel i dag skrev hun "jeg må ha pause i forholdet, tar kontakt når jeg har bestemt meg. Ikke ring" Ikke noe svar etterpå.

Burde kanskje være lei meg, men det kommer etter hvert. Uansett er jeg bare irritert på henne n¨å, jaja...sånn kan det gå. Glad vennene mine er der og passer på meg. Hun ene holdt ut med 10 minutter syting.

Hva angår olek21; har da aldri skrevet at hun eller jeg har sagt "elsker deg". Har heller ikke lagt beslag på livet hennes mer enn hun med meg, tvert i mot støttet opp om alt sosial kontakt hun kunne få, så hun ikke ble avhengig av meg. Og jeg har et liv å leve jeg, jeg er ikke gammel gubbe om jeg er 20 du!

Lenke til kommentar
Jeg blir skremt at så store aldersforskjeller. 5 år er veldig mye, hvertfall når jenta bare er 15 og du er 20. Tenk, du gikk nesten på skolen da ho ble født.  Ho har et liv og leve, ikke nødvendigvis med deg, det er ikke sikkert at dere hadde passet sammen. Og hvordan kan ho si at ho elsker deg, ho har såvidt kommet i puberteten. Det mer riktige å si er at ho er så glad i deg som en 15 åring kan bli.

7991259[/snapback]

5 år kan være litt mye når man er så ung..

5 år kan være lite når man blir eldre.

Er hun voksen for alderen som han sier så syns jeg det ikke er noe galt i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...