Uxzuigal Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva syntes folk om spillet, hvem er du, hvilken server spiller du på og har du gjort noe spennende? Spiller selv Dread Knight på Gelenia (Navnet er Xyzthul Nori), er level 28 og fullførte akkurat Ageless quest line, løper rundt med Gazra, 2-handed øksa fra questen Selv er jeg veldig imponert over Vanguard, spillet har tatt elementer fra andre MMORPGs som gjorde de til gode spill, puttet inn mye nytt, bla. diplomacy og andre god saker, helt klart er det noen bugs her og der, spesielt group-buggen, men utover det er spillet ganske velfungerende. Leveling er nok ikke den raskeste i Vanguard, men jeg mener det er ganske greit, man får nyte content mye bedre, og det er mye mye bra low-level content i Vanguard. Er med i guildet "Nastrand" som hovedsaklig består av folk fra Everquest 2 raid guildet "Fable" og "Serenity" (Splitpaw server), og vi skal selvfølgelig raide her også ) Var forøvrig på min første båttur i dag, utrolig kult Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Spiller også på Gelenia. Har en Lvl 15 Human bard og en lvl 11 Orc Warrior. Tror jeg kommer til å statse på Warrior karakteren dog, da jeg i mine 2 forige MMOs (EQ2 og Lineage 2) spilte hovedsaklig DPS og healer klasser. Synes også spillet er fantastisk til nå, og det blir bare morsommere og morsommere. Kaller meg Tylner ingame. Send meg en tell hvis dere trenger en ekstra tank i guildet a:). Hva er statsa på den øksa a Snabben? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 haha, denne tråden kjem til å bli stengt slik som den andre! men men Server: Gelenia Sakjen: Lvl 13 human ranger. Gjort noko kjekt? ja mount ^^ Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg