EinarEriksen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Z8 er et friskt pust fra Motorola. Den har ikke trykkfølsom skjerm, men kjører samme plattform som Sony Ericsson P990i. Og den bøyer seg som en banan. Les mer Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 det er den første motorola jeg har fått lyst på mest på grunn av nye menyer og fet design Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Må faktisk si meg enig der ja, Liker aller best at den faktisk kommer med Super-3G. Er litt skuffet over at den ikke har Autofokus på kameraet, men man kan vel kanskje ikke få i både pose og sekk. Har hatt noen symbian telefoner selv, men samtlige har hatt mer eller mindre behov for stylus under arbeidet. Blir spennende å se hvordan menyene fungerer her. Tror faktisk denne telefonen står ganske høyt på lista mi nå. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Den er ganske stilig med dette leddet som bøyer seg. Husker for mange år siden, var Motorola et merke jeg ikke ville ha falt meg inn og hatt. Nå er de svært spennende! Her er en gammel Motorola Denne er kanskje i eldste laget, men du husker de gamle klapptelefonene de laget? Endret 19. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
cerox Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Første Pris dukket opp nå.... Littvel stivt med kr 5363,- Man får håpe den synker nærmere kr4000,- for denne bare MÅ eg ha Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Telegonen har også EDGE, for de mer grisgrendte strøk. KonklusjonMotorola Z8 er absolutt et friskt pust i mobilmarkedet. Den har et stilfullt utseende, et smart operativsystem, er god på videovisning, har gode taster og helt grei batterilevetid. Det vi i bunn og grunn savner er EDGE. Dette forsto jeg ikke helt...dere savner altså EDGE selv om den har det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg