Mirror Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har problemer når jeg bruker Azureus, alle nedlastninger(lovlige, selvsagt). Går utrolig tregt, iforhold til hva de burde gjøre med min internetthastighet. Det jeg da lurte på var hvordan jeg fant riktig NAT slik at det kunne gått litt fortere i nedlastningene. Har googlet problemet mitt uten å få treff av vestenlig grad, derfor spør jeg her. Alle forslag mottas med stor takknemmelighet ettersom behovet for raskere nedlastningshastighet er stort. Mvh. Martin aka. Rhoads. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) riktig nat? port du mener? hvis du går på Verktøy -> Nat / brannmur-test. og trykker test får du da noe sånt som: Tester port *PORTnummer* ... OK! eller får du "NAT-feil" ? Endret 19. februar 2007 av jokkakim Lenke til kommentar
andylove Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ta deg en tur på PortForward og sjekk ut innstillingene for din router, moden og program. Bare å velge fra lista. Temmelig komplett. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) K. Skal se, får "NAT-feil" hittil, men går inn på siden du oppga og ser om jeg finner noe der. Men man må altså bruke et program som det der får å finne ut hva NAT porten er? Endret 19. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 riktig nat? port du mener? hvis du går på Verktøy -> Nat / brannmur-test. og trykker test får du da noe sånt som: Tester port *PORTnummer* ... OK! eller får du "NAT-feil" ? 7974904[/snapback] Som jokkakim sier, men dette er altså i azureus. Og du må velge en port eks 10000, sette den i azureus og deretter sette/åpne den i modem/router (portforwarding-meny) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå