MaxCPU Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hvor mye kan man økte minnebussen før lydkorten takker for seg? Er det i så fall for alltid eller kommer det tilbake ved "nedklokking" igjen? Er nemlig avhendig av dette onboard lydkortet og har hørt rykter om begrensinger i den forbindelse. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har hørt om folk som hadde fsben så høyt at lydkortet ikke virket. Men da var det bare til å klokke ned litt. Om du ødelegger kortet er vell heller tvilsomt, men med "ekstrem" fsb kan det vell skje. Eller hvis du kjører en fsb over lang tid som sliter på kortet. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Regnet vel med det nesten... Får bare sitte på gjerdet å småklokke litt til noen kommer med noe konkret da! Har jo uansett boxedkjøler og for dårlig ram.. Edit: Fjernet sig... [ Denne Melding var redigert av: maxcpu på 2002-12-05 19:21 ] Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 helt enig. ramen din suger =) ikke klokk så jævlig a... du driter deg ut Bayern.... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Anders! Hehe... Du måtte ta igjen... Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Seffern måtte jeg det... var det noen bombe???? vet du forresten hva Demo1 i kompletts øyne betyr? de skulle jo sende meg $ for hk mitt. men jeg får noe i posten kalt Demo1. hvis det er no dritt så har komplett driti seg ut. da drar jeg ned til sandefjord og krever mine 920kr... hehe. jeg skal jo ha nytt hk og ram (host host) PC3200(!!!!!). HEHE. Må nok drite ut deg litt også Sjur, ikke bare komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå