Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilke trådløse nettverkkort til Vista?


Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt rundt, og finner ingen klare svar. Så jeg spør her:

 

Er det noen som bruker eller vet 100% om noen trådløse nettverkskort som funker i Windows Vista? Og da snakker jeg trådløse kort til stasjonære pc'er.

 

Jeg sitter med flere ulike 3com USB trådløse kort, og det nyeste funker så lang til at jeg får opp listen over de trådløse nettverkene, men jeg får ikke koblet meg opp på noen av dem.

 

Fant noe informasjon på nett at 3com visst nok ikke kom til å lage Vista drivere for disse, så jeg må se meg etter noe nytt.

 

Skulle gjerne ha bestilt og fått hentet noe i dag (mandag) og setter pris på kjappe svar.

 

Det kan være både PCI baserte kort og USB dongler, så lenge dere vet 100% at de funker i Vista. Pris spiller mindre rolle akkurat nå. Men finnes billige versjoner tar jeg gjerne det, trenger jo ikke å betale skjorta... :no:

 

edit: Glemte å skrive at et av PCI kortene må være "low profile" eller ha med brakett slik at jeg kan gjøre det til "low profile"

USB dongel er å foretrekke til denne pc'en. Trenger uansett to kort. Til den andre kan jeg ha alt.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311230

 

Bestilte dette selv og satte det inn i pcen og det funker som en drøm. Jeg kjører Windows Vista Ultimate Edition forresten :)

7974797[/snapback]

 

Vet du om det kom med "low profile" brakett til dette kortet? Glemte å skrive at på den ene pc'en jeg har må jeg ha "low profile" PCI kort....men mange leverandører sender både med full profile og low profile braketter, så du kan bytte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...