Gå til innhold

17 tommer til rundt 15k

Anbefalte innlegg

Jeg har faatt i oppgave aa finne en ganske kraftig laptop til dama.

Siden jeg skal bruke den mye selv ogsaa saa vil jeg vaere litt noye. :p

Den skal primaert brukes til grafiske applikasjoner (3d, photo og filmredigering osv).

Dvs en maskin med ganske kraftig skjermkort, god prosessor (er vel intel core duo som er den mest vanlige naa), og det hadde vaert en fordel med 2gb minne.

Ellers saa er alt annet av fornuftige finesser velkomment.

Er saa mye aa velge imellom naa. Har tittet litt paa toppmodellene til HP, men syntes de har litt svakt skjermkort i forhold til prisen.

Noen som har noen forslag. Kan gaa litt opp i pris.

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har faatt i oppgave aa finne en ganske kraftig laptop til dama.

Siden jeg skal bruke den mye selv ogsaa saa vil jeg vaere litt noye. :p

Den skal primaert brukes til grafiske applikasjoner (3d, photo og filmredigering osv).

Dvs en maskin med ganske kraftig skjermkort, god prosessor (er vel intel core duo som er den mest vanlige naa), og det hadde vaert en fordel med 2gb minne.

Ellers saa er alt annet av fornuftige finesser velkomment.

Er saa mye aa velge imellom naa. Har tittet litt paa toppmodellene til HP, men syntes de har litt svakt skjermkort i forhold til prisen.

Noen som har noen forslag. Kan gaa litt opp i pris.

:w00t:

7974692[/snapback]

Til det bruket du nevner er ikke kraftig skjermkort det viktigste, men du får ta en titt på Dell.no på inspiron 9400! Da får du mye kraft for pengene for 15 tusen! Sjefs maskin!

Få inn 2 gig ram og en core2duo prosessor (standard) så er d små problemer å bruke den til bilde og videoredigering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...