Lord_Linus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har ikke peil på linux i det hele tatt. Men syssler med tanken om å lage htpc som bruker via itx. Men trenger da er OS som klarer seg med ITX, og som har media center programvare tilgjengelig, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Til MythTV finnes det noen distribusjoner som denne som er laget for Via EPIA hovedkort, men du kan trolig også bruke "vanlige" distribusjoner som Ubuntu og Fedora som du installerer MythTV på, eller ferdige oppsett som MythDora eller KnoppMyth. Freevo er også en mulighet og der finnes det også ferdige distribusjoner for EPIA-kort. Dette gjelder hvis du allerede har et kort, jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe et. -Kisp Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei... Jeg har en liten PC med VIA EPIA MII12000. Funker utmerket med Ubuntu. Har også et PVRUSB2 (eksternt TV-kort) som jeg fikk til å fungere sånn nogen lunde. ika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå