dTd Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei! lurte på om det er mulig å bruke 2 headsett samtidig på 1 pc? det er litt praktisk om vi skal se film og resten sover, for da kan vi sitte med hvert vårt headsett og høre så høyt vi vill uten å vekke resten av huset jeg har da et realtek lydkort som er innebygd i hk mitt, edit: glemte å legge til at jeg har utgang for front speakers forran, men om jeg setter i et headsett der og et bak så kommer det bare lyd i det som er koblet til forran... Endret 18. februar 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Gå til Elkjøp, eller en annen el-forretning av samme sort... Kjøp en splitter til 3.5mm Jack kabel. Problem løst! Koster en 39-49 kr vil jeg tippe. Lykke til Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 det er en mulighet det ja, men skulle helst fått det til nå, er det en annen måte uten splitter? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvis du har to utganger er jo det en mulighet, men hvis ikke må du nokk klippe av ledningene og kjøre de inn på samme. ellers er det nok ikke mye annet og gjøre uten en splitter. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 jeg har en utgang forran og en bak, men om jeg har i et headsett bak, så kobler inn det forran så kommer det bare lyd i det headsettet som er koblet til forran, ikke det bak, mulig å få til at det kommer lyd i begge på en gang? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hmm, Det er vel software basert den herre muten, så er vel teoretisk sett mulig . Jeg kan velge på mitt Creativ xfi-extreme music men vet ikke med realtek. Rot litt rundt i softwaren til lykortet. Bountyhunter Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Gå inn på kontrollpanelet på lydkortet. (Rød/orange høyttaler i klokkeboksen) gå på fanen "AUDIO l/O" Klikk så på skiftnøkkelen under "frontpanel" Fjern så haken på: "deaktiver registrering av kontakt i frontpanel." (tror det skal funke) EDIT: pynta litt... Endret 19. februar 2007 av dioX Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 hmm, finner ikke noe slikt i softwaren til lydkortet, jeg har realtek sound manager, ikke noe orangsj eller rød ikon ved klokka, men ikona er blå med en gul dott inni og "gule lydbølger" Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har Realtek AC97 selv. Prøv å koble den ene til front-utgangen (grønne), og den andre til Rearspeaker-utgangen (Grå). Så går du i realtek sound manager og setter på 6CH speaker Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Har Realtek AC97 selv. Prøv å koble den ene til front-utgangen (grønne), og den andre til Rearspeaker-utgangen (Grå). Så går du i realtek sound manager og setter på 6CH speaker 7980664[/snapback] funka dårlig, fikk bare svak musikk ol i bakhøytalerne, eller headsettet da Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 tips: ha lav lyd på høytalere Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 den var bra ^^, men om det ikke finnes andre muligheter så kjøper jeg meg splitter, takker for svar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå