Gå til innhold

Noen som vil ha et asus gf3 ti200 kort

Magoo

Anbefalte innlegg

Etter å ha mista tålmodigheten i mohaa røyk skjermen min (19") rett ut vindu fra 2 etg :mad:. Resultat: Skjermen gikk det som det måtte med, den døde en ikke naturlig død. Skjermkortet derimot overlevde så vidt det var med et par skavanker. kabelen til skjermkortet må tapes i gulvet hvis ikke blir fargene veeeeldig røde og jeg mista 2k poeng i 3d mark 2001. Ikke det at det har så mye å si, men at det lagger i alle spill syns jeg er litt plagsomt. Er ikke bare, bare med disse hersens spilla.

God kveld videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For øyeblikket har jeg ikke skjermkort (Låner fra kamerat) så jeg vil gjerne ha det.. :smile:

men altså, du må tape ledningen til skjermkortet langs gulvet..? Leser jeg feil/Skriver du feil nå eller ligger ikke skjerkortet inni PCen og skal velig mye til for at det også flyr ut et vindu hvis skjermen gjør det?

[ Denne Melding var redigert av: Blib på 2002-12-05 18:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

men altså, du må tape ledningen til skjermkortet langs gulvet..? Leser jeg feil/Skriver du feil nå eller ligger ikke skjerkortet inni PCen og skal velig mye til for at det også flyr ut et vindu hvis skjermen gjør det?

Som du sikkert skjønner så går kablen fra den nye skjermen til skjermkortet i friluft. Det er denne som må presses ned hvis ikke blir det veldig føkka farger. Dette fordi monitor festet på skjermkortet har som du sikkert kan skjønne knekt litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...