Telcontar Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Lurte bare på hvilket brenner programvare som er best å bruke sammen med Windows XP. Personlig så har jeg alltid likt Nero sitt (har også nyeste 5.5.4.0 versjonen). Noen forslag?? Telcontar Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Nero er jo jevla bra... men i winXP er det et innebygd brenneprogram som faktisk er jevla bra også....så de to holder Lenke til kommentar
art Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 WinOnCd fra Golden Hawk er lite og greit program for å lage/brene image filer. Måtte legge inn ASPI driver for NT for at programmet skulle se brenneren. mer info her + aspi driver http://www.goldenhawk.com/ arthur Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Brenneprogget i XP er ikkje spesielt bra. Det virker ikkje i det heile på min LiteOn brenner, og eg får heller ikkje lagt inn Easy CD Creator, grunna kompabilitetsproblem med XP. Venter på ei oppdatering, men denne kjem ikkje før XP er offisielt launcha! :sad: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Quote: Noen forslag?? Det finnes bare ett virkelig bra generelt brenneprogram, og det er Nero! I tillegg kan man bruke CloneCD for kopiering av CDer (vet ikke om det funker så bra på XP, da jeg ikke har installert CloneCD enda...) Lenke til kommentar
Mawerick Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Quote: On 2001-09-24 01:10, art skrev:WinOnCd fra Golden Hawk er lite og greit program forå lage/brene image filer. Vel, det e vel CDRWIN du tenker på? CdrWin - Golden Hawk Technology WinOnCd - CeQuadrat -Mawerick- Lenke til kommentar
Stone Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Hvilket HK har du?! Via? Stein-O Lenke til kommentar
art Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Quote: On 2001-09-25 15:55, Mawerick skrev: Quote: On 2001-09-24 01:10, art skrev: WinOnCd fra Golden Hawk er lite og greit program for å lage/brene image filer. Vel, det e vel CDRWIN du tenker på? CdrWin - Golden Hawk Technology WinOnCd - CeQuadrat -Mawerick- Du har så rett, jeg mente CdrWin. arthur Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 har ingen problemer med nero, så vidt jeg vet virker ikke clone cd og fireburner noe særlig godt i xp. men det kommer hele tiden oppgraderinger. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Heisan Jeg har både Nero 5.0.3.5. fireburner. NTI cdmaker Blindwrite og Adaptec 5.0 Platinium med update 502b funker som bare det både på Plextor 24/10/40 og lite-On brennere.. tror det funker på de fleste brennere i WinXP Hilsen Gega _________________ Vennlig Hilsen Geir [ Denne Melding var redigert av: Gega på 2001-09-29 10:46 ] Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Har i alle år brukt Nero under win98 og w2k, men under xp går det rett vest. Har tilogmed prøvd nero utgaver laget for xp, men nei. Har forsøkt å installere det noen ganger, men må stort sett formatere disken og legge inn OS på nytt. Det som skjer som regel er at etter å ha lagt inn Nero så vil den ha en reboot. Jeg velger ok, maskinen rebooter og windows hopper inn og mener at en disk undersøkelse er på sin plass. Den skreller ut en uendelig masse programregistreringer osv, korrigerer og styrer. Så booter den opp igjen. Noen ganger klarer den det , noen ganger ikke. Sist jeg prøvde slokna maskinen under oppboot. Nå tør jeg ikke installere dette programmet lenger med mindre noen kan forklare hva som skjer? Noen? Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Bruker Siste verjon av NERO i Win XP i tillegg har jeg kjøpt siste verjon av Clone CD den takler alt det som Nero ikke tar feks sikkerhetskopier av CD-er med kode på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå