osmoen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Etterlyser konsekvent bruk av ordet innlegg fremfor post(er) på forumet. Post = brev, reklame og den slags Poster = orientering og plakater Innlegg = innlegg Er dette noe forumstyret kunne tenke seg å endre på? Eller er det kun meg blant tusener av brukere som lar seg irritere? Gjelder for øvrig knappen forhåndsvis post også. Skal ikke nekte for at det hadde vært fint om man kunne se om det var nødvendig å hente posten i dag, men knappen har dessverre ikke denne funksjonen. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 POST på engelsk blir Innlegg på norsk. Synes det er gudd som det er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 POST på engelsk blir Innlegg på norsk. Synes det er gudd som det er 7975261[/snapback] Det handler om å være konsekvent... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Aldri tenkt over det. Nå som jeg vet det plager det meg heller ikke. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Første posten fikk meg til å dra på smilebåndet Men jau, burde vel ikke være noe problem å skifte teksten til innlegg, så er for dette. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det handler vel om å være konsekvent og for en fyr som jeg som er glad i det norske språk, er vel det beste å endre til "innlegg" siden det vil være mest norsk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når me først har ein tråd om enmet vil eg nevne at det står "Choose" på knappen når du skal velge eit vedlegg, fint om den kunne blitt norskifisert. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når me først har ein tråd om enmet vil eg nevne at det står "Choose" på knappen når du skal velge eit vedlegg, fint om den kunne blitt norskifisert.Den er nettlesaravhengig, for det står «Vel» her når eg har norsk grensesnittspråk i Opera, Choose når eg har engelsk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Aha, det kan nok stemme bra, har engelsk språk på Opera. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 [*]Post = brev, reklame og den slags[*]Poster = orientering og plakater [*]Innlegg = innlegg Ehh. Hvis du sier at post er det samme som brev, og poster er det samme som plakater, kan man jo også si at innlegg kan f.eks. være når man brekker en fot, og får et innlegg i foten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vi skal holde en knapp på å få det rett i neste revisjon av oversettingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg