Gå til innhold

Hva slags kabel går fra lydkrt til I/0 mod i frnt?

Anbefalte innlegg

Har i dag kjøpt meg et creative platinum med den greia du kobler inn i en ldig brønn i front av kabinettet. Jeg er kjempefornøyd med alt sammen, men det som plager meg er at kablen som går fra lydkortet til modulen i front er dr@*? stygg. kabelen ser ut som en vanlig IDE cable, flat og grå, men når jeg ser på hodet på kabelen ser jeg at det ikke er det samme.

her er link til lydkortet

Creative platinum

Det jeg ønsker å gjøre er å bytte ut standar kabelen med noe annet, noe som jeg evtuelt kan trekke bak HK brettet eller lignende, kan godt være flat, men må ha en som er lengre...

Kablen jeg har heter, fra creatives hjemmeside, "WH IDC40way Ribbon". Hva trenger jeg for å lage en lengre kabel som ser sånn ut?

Sånn ser kontakten jeg har i dag ut

39180.jpeg

på baksiden står det FC-40P

Finnes det noe jeg kan kjøpe på elfa e.l :hmm:

Vet at det finnes en masse smarte mennesker her så det er derfor jeg spør på HW. Mulig det er plassert i feil forum da :p

beklager for rotete heading, men vanskelig å beskrive hva det dreier seg om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg for å prøve følgende, jeg kjøper en slik en (40pin IDC female)--- (hvis de leverer til europa da :w00t: ) og deretter kjøper jeg en slik en fra elfa (40pin flatkabel).

tror dette skal virke :D

noen som har peiling på om det har noe å si om jeg velger halogenfri eller ikke halogenfri flatkabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...