dvs- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei. Jeg bruker tråløst nettverk mellom ruter og min stasjonære pc (pga veldig mye bry ved å legge kabel). Jeg har konstant fullt signal-styrke. Men internetten min dropper ut veldig ofte, men så kommer den tilbake veldig fort igjen. Men dette er veldig irriterende iforhold til online spill osv, siden jeg mister connection på disse. Noen som vet hva det kan skyldes? Selv har jeg tenkt at det er ruteren som er dårlig, men hadde vært fint om jeg fikk bekreftet eller avkreftet dette før jeg går til innkjøp av ny. Ruter: D-Link DI-514 Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er vel ikke den beste routeren nei. Oppdater router firmware og driver til nettverkskort. Sjekk at 802.1x godkjenning ikke er aktivert på nettverket (under egenskaper). Lenke til kommentar
dvs- Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 [sjekk at 802.1x godkjenning ikke er aktivert på nettverket (under egenskaper). 7973649[/snapback] Hmm, skjønner ikke hvordan jeg skal skjekke dette. Finner ingen plass det står noe om det. Takk for svar Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei. Jeg bruker tråløst nettverk mellom ruter og min stasjonære pc (pga veldig mye bry ved å legge kabel). Jeg har konstant fullt signal-styrke. Men internetten min dropper ut veldig ofte, men så kommer den tilbake veldig fort igjen. Men dette er veldig irriterende iforhold til online spill osv, siden jeg mister connection på disse. Noen som vet hva det kan skyldes? Selv har jeg tenkt at det er ruteren som er dårlig, men hadde vært fint om jeg fikk bekreftet eller avkreftet dette før jeg går til innkjøp av ny. Ruter: D-Link DI-514 7973599[/snapback] Hvis det ikke hjelpe og bytte til en ny FW. ville jeg gått til inn kjøp en Linksys WRT 54GL som har Linux støtte. og brukt den istden for Trådløs nettverkskort i pc-en din. Alså kjørt en nettverks bru med ifra D-linken til WRT trådløs. jeg bruker det hjemme Dlink gir net til min Linksys WRT. Fungrerer perfekt! laster ned i full speed og bra ping i cs! Linksysen kan du også overklokkke litt hvis du vil ha enda bedre singnal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå