Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med wlan

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bruker tråløst nettverk mellom ruter og min stasjonære pc (pga veldig mye bry ved å legge kabel). Jeg har konstant fullt signal-styrke. Men internetten min dropper ut veldig ofte, men så kommer den tilbake veldig fort igjen. Men dette er veldig irriterende iforhold til online spill osv, siden jeg mister connection på disse. Noen som vet hva det kan skyldes? Selv har jeg tenkt at det er ruteren som er dårlig, men hadde vært fint om jeg fikk bekreftet eller avkreftet dette før jeg går til innkjøp av ny.

Ruter: D-Link DI-514

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg bruker tråløst nettverk mellom ruter og min stasjonære pc (pga veldig mye bry ved å legge kabel). Jeg har konstant fullt signal-styrke. Men internetten min dropper ut veldig ofte, men så kommer den tilbake veldig fort igjen. Men dette er veldig irriterende iforhold til online spill osv, siden jeg mister connection på disse. Noen som vet hva det kan skyldes? Selv har jeg tenkt at det er ruteren som er dårlig, men hadde vært fint om jeg fikk bekreftet eller avkreftet dette før jeg går til innkjøp av ny.

Ruter: D-Link DI-514

7973599[/snapback]

Hvis det ikke hjelpe og bytte til en ny FW. ville jeg gått til inn kjøp en Linksys WRT 54GL som har Linux støtte. og brukt den istden for Trådløs nettverkskort i pc-en din.

Alså kjørt en nettverks bru med ifra D-linken til WRT trådløs.

jeg bruker det hjemme Dlink gir net til min Linksys WRT.

Fungrerer perfekt! laster ned i full speed og bra ping i cs!

Linksysen kan du også overklokkke litt hvis du vil ha enda bedre singnal.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...