Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo 460 2.0 i SE

Muller`n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en slik gått 145.000. Bilen har holder seg bra etter mitt synspunkt. Du burde kikke på hjulbuene at det ikke er rust der. Og at bilen ikke lekker olje.

Mine egne erfaringer med 460'en er svært gode. Fin bil til en førstegangskjøper, den sitter bra på veien men motoren drar ikke så bra ved høyere hastigheter. (+100)

Ellers starter min alltid, hvertfall til nå. Selv i -18 starter den etter et par "sveivinger".

En anne ting du må sjekke før du kjøper den er at tomgangsregulatoren fungerer som normalt. At turtallet ikke hopper opp og ned hele tiden ved tomgang.

Lenke til kommentar

Heisann! idag kjøpte jeg bilen! var nedover med pappa i pausen på skolen! og da ble den vår:)

Den sendes på eu kontroll i dag, ell i morra. så i løpet av uka kommer den hjem:)

Noen som har no tips til hva som bør gjøres??

Første jeg veit jeg skal gjøre, er å koble ut den belte varsle tullet!

Skal ha Nye sommer felger

195/40R17 215/35R17 er størelsen jeg burde ha! men felger er ikke lett og finne!, noen som kan hjelpe meg litt med og finne noen som kunne ha passet??

Endret av Muller`n
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Heisann! idag kjøpte jeg bilen! var nedover med pappa i pausen på skolen! og da ble den vår:)

Den sendes på eu kontroll i dag, ell i morra. så i løpet av uka kommer den hjem:)

Noen som har no tips til hva som bør gjøres??

Første jeg veit jeg skal gjøre, er å koble ut den belte varsle tullet!

Skal ha Nye sommer felger

195/40R17 215/35R17  er størelsen jeg burde ha! men felger er ikke lett og finne!, noen som kan hjelpe meg litt med og finne noen som kunne ha passet??

7977091[/snapback]

Hvorfor skal du koble ut den? Den er jo ikke til bry om du bruker belte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...