Gå til innhold

Skal ha ny skriver som kan skrive på cd. Tips?

Anbefalte innlegg

Min Pixma 5200 R har takket for seg. Blinker papirmaterlampe hele tiden. Finner ikke ut av det. Er det noen allroundskriver som anbefales, som ikke koster enorme summer å skaffe blekkpatroner til? Brukes mest til dokumenter, men skriver også bilder rett på dvd-plater fra opptak fra videokamera. Håper noen har noen bra tips her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en canon pixma 4300 som jeg er kjempefornøyd med. Skriver rett på cd-plater, men skriver ikke den innerste ringen (Tror dette gjelder de fleste skrivere).

5 separate blekkpatroner, og i mine øyne kjempekvalitet på fotoutskrifter. Skriveren får du for godt under tusenlappen og blekkpatroner for godt under hundrelappen.

Lenke til kommentar
Aha, takk :)

Tenkte at det var en lur ting RIAA hadde bestemt for å hindre piratkopiering eller noe sånt :p Litt rart at det ikke er standard oppsett da...

8011563[/snapback]

Har vært borti endel plater som ikke kan printes helt inn også, så standardoppsettet passer de andre platene.

Lenke til kommentar
Min Pixma 5200 R har takket for seg. Blinker papirmaterlampe hele tiden. Finner ikke ut av det. Er det noen allroundskriver som anbefales, som ikke koster enorme summer å skaffe blekkpatroner til? Brukes mest til dokumenter, men skriver også bilder rett på dvd-plater fra opptak fra videokamera. Håper noen har noen bra tips her. :)

7973239[/snapback]

Hei, har selv Pixma MP600 og kan bare varmt anbefale denne.

Billige blekkpatroner til denne kjøper du her:

http://www.blekkskriveren.no/

Lenke til kommentar

Sulthan66 de hadde ikke noen billige blekkpatroner der på www.blekkskriveren.no

når www.dvdink.no selger dem til 22 kr pr stk og da slipper du og bytte chip mer enn en gang pga chip festes på rammen. har kjøpt mange allerede der og er kjempefornøyd med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...