CruellaDeVille Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Under en surfeseanse dukket denne siden opp: http://www.degraeve.com/color-palette/inde...FFDF5C79787,133 Det er et online verktøy som trekker ut farger fra et bilde og gir en hexakoder for fargene. Tenkte det kunne være nyttig for fler enn meg Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Åhh! Denne var fin! Strevde litt forrige gang jeg skulle lage en logo med bestemte farger! Må få sett på denne om igjen, og lagt til de riktige fargene. Mange takk! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Virker ikke så det fungerte helt optimalt på alle bilder. La ved noen eksempler. Her gikk det ganske greit: (hentet fra fremsiden på 123spill.no) Her gikk ikke det like bra: (hentet fra fremsiden på google.no) Endret 19. februar 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm...vet ikke helt sikkert, men den tar jo bare ut 6 farger (hvis jeg ikke husker feil), så det er vanskelig å få med alle. Da trekker den vel alle fargene sammen... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Fra Google-logoen ser det ut som den kun har hentet farger fra skyggene. Har ikke hentet noen av de sterke og sentrale fargene (blå, rød, gul, grønn). Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Lagde her forleden et lignende program, tenkte det kunne være relevant. Kom gjerne med forslag/tips til forbedringen. ColorFinder.zip Endret 20. februar 2007 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå