MissTee Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har lyst på et polyfilter til mitt Canon 400D. Noen som har noen å anbefale? Diameteren er på 58, og jeg har et Hoya UV filter om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har lyst på et polyfilter til mitt Canon 400D.Noen som har noen å anbefale? Diameteren er på 58, og jeg har et Hoya UV filter om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd! 7973027[/snapback] Tja, det du trenger er jo et filter som har samme filterdiameter som objektivet ditt.. Har du fler objektiv med forskjellig diameter, så får du kjøpe til det du bruker mest, evt kjøpe fler. Har selv et HOYA filter som jeg er godt fornøyd med, så da er det vel bare å løpe å kjøpe. -Ottern Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har lyst på et polyfilter til mitt Canon 400D.Noen som har noen å anbefale? Diameteren er på 58, og jeg har et Hoya UV filter om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd! 7973027[/snapback] Tja, det du trenger er jo et filter som har samme filterdiameter som objektivet ditt.. Har du fler objektiv med forskjellig diameter, så får du kjøpe til det du bruker mest, evt kjøpe fler. Har selv et HOYA filter som jeg er godt fornøyd med, så da er det vel bare å løpe å kjøpe. -Ottern 7973751[/snapback] Ingenting annet jeg bør tenke på? Da er det jo greit jo Lenke til kommentar
pederk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter et filter som er multicoated. Ellers så er det vel bare å løpe å kjøpe. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Se etter et filter som er multicoated. Ellers så er det vel bare å løpe å kjøpe. 7975009[/snapback] Multicoated er notert Men...hva er det :!: Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Multi er jo en betegnelse på flere om jeg ikke tar helt feil, og vil i denne sammenhengen si at det er bedre coating på filteret. Jeg har selv et slikt: http://preuspro.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=140 , og det har fungert veldig bra så langt. Nå skal jo ikke du ha samme type filter, men dette er multicoated, og man bør ikke kjøpe noe som ikke er det. Lykke til med handelen! Endret 19. februar 2007 av stkmydla Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har lyst på et polyfilter til mitt Canon 400D.Noen som har noen å anbefale? Diameteren er på 58, og jeg har et Hoya UV filter om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd! 7973027[/snapback] Se også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=700165 Jeg regner med du finner en del svar der. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har lyst på et polyfilter til mitt Canon 400D.Noen som har noen å anbefale? Diameteren er på 58, og jeg har et Hoya UV filter om det skulle ha noe å si. Takk på forhånd! 7973027[/snapback] Se også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=700165 Jeg regner med du finner en del svar der. 7982696[/snapback] Tusen takk for link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå