NorvegianDad Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hadde opprydding i boden idag og fant en MiniDisc der som jeg ikke ante jeg hadde, dvs jeg har ingen anelse omhvordan den kom der og damen visste det heller ikke. Jeg tenkte at siden hun ikke har noe transportabel spiller så kunne jo hun bruke denne,men problemet var at du må visst ha programvare for å bruke denne(dvs kopiere over med usb) har ikke lyst å kopiere over med record da et tar liiit lang tid.. noen osom vet kossen jeg får fatt i programvaren? det er en "Sony NET MD EALKMAN MZ-NF810" Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har du sjekket ut MD sidene til Sony? Jeg har eid ett par og de er ikke spesiel morsomme å bruke da softwaren er mildt sagt sær. Men svaret ligger jo hos Sony. AKIRA Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Har du sjekket ut MD sidene til Sony? Jeg har eid ett par og de er ikke spesiel morsomme å bruke da softwaren er mildt sagt sær. Men svaret ligger jo hos Sony. AKIRA 7973501[/snapback] Ja jeg har vært å sett,fant ikke programvaren der men fant ut hva jeg trengte.. SonicStage® versjon 1.5 og/eller jukebox eller noe sånt,men regner med at det bare er et xtra program.. men vet ikke hvor jeg skal få fatt i disse programmene Lenke til kommentar
radiated Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det fine med minidisc er at du ikke kan kopiere fra MD og inn til datamaskinen, men bare omvendt. Kjør record :-) Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Det fine med minidisc er at du ikke kan kopiere fra MD og inn til datamaskinen, men bare omvendt. Kjør record :-) 7998206[/snapback] Det tar jo en evighet...føler meg tilbake til kasset-tida for 20 år siden da... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 .... Hurra for Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå