EB_Veyron Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Her kan du sjekke din pulsalder. Dvs. hvor gammel kroppen din er i fysisk forstand ut ifra hva slags kosthold du har, trening, helse og livsstil. Du må registrere deg for å kunne ta testen. Mitt resultat: Din alder i dag: 20.69 år Din alder i dag, justert for din helse: 19.6 år Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Din alder i dag: 19.7 år Din alder i dag, justert for din helse: 20 år Hm, kanskje begynne med litt trening igjen, selv om det ikke var så altfor ille. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Din alder i dag: 17.13 år Din alder i dag, justert for din helse: 16.7 år Morsomt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Din alder i dag: 19.45 år Din alder i dag, justert for din helse: 19 år Ble litt usikre svar på noen spørsmål, men det er bra at jeg ikke ble rangert som 55+ hvertfall (slik jeg har blitt på 'mental alder-test') Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Din alder i dag: 20.53 år Din alder i dag, justert for din helse: 21.9 år. Overrasket over at det ikke var verre egentlig, for jeg er ikke akkurat sunn. Får prøve å legge om litt her. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 alder 27.01 år, pulsalder 21.1 år. Ganske skuffet egentlig, så aktiv og sunn som jeg er Tok en annen test for ikke så lenge siden (husker ikke hvor desverre, og den var ikke så omfattende test) hvor jeg endte opp på 21 år. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Din alder i dag: 19.62 år Din alder i dag, justert for din helse: 18.1 år Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Alderskalkulator Din alder i dag: 18.71 år Din alder i dag, justert for din helse: 17.7 år Hihi... gøy... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kan noen legge ut litt om hva pulsalder egentlig går ut på? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert. Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert. Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil. 7979065[/snapback] Finnes det noen konkrete sammenligninger, eller er det gjennomsnittsverdier det tar utgangspunkt. Hvis det er tilfelle hadde det vært kult å sett noen gjennomsnittstabeller. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert. Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil. 7979065[/snapback] Jeg har tatt testen, men er interessert i å vite hvordan de regner ut ting. Dersom det er "hvor fort den har eldet til nå" hadde man vel også måttet oppgi hvor mye fet fisk man spiste som barn osv. Siden jeg flyttet ut for å studere for 3/4 år siden har jeg endret treningsvaner betraktelig, og kostholdet litt. Mer kylling og melk, mindre grønnsaker for å ta noen eksempler. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det er din kropps fysiske alder. Altså i hvor god stand kroppen din er. Eller hvor fort den har eldet til nå. Litt dårlig forklart. Ta testen så skjønner du det sikkert. Spørsmålene omhandler trening, kosthold, kropp, helse og livsstil. 7979065[/snapback] Jeg har tatt testen, men er interessert i å vite hvordan de regner ut ting. Dersom det er "hvor fort den har eldet til nå" hadde man vel også måttet oppgi hvor mye fet fisk man spiste som barn osv. Siden jeg flyttet ut for å studere for 3/4 år siden har jeg endret treningsvaner betraktelig, og kostholdet litt. Mer kylling og melk, mindre grønnsaker for å ta noen eksempler. 7979469[/snapback] Såklart har du tatt testen, så ikke det jeg. Jeg vet ikke jeg, men det kan vel sies at det ikke er en 100% nøyaktig test med tanke på det du sier. Den tar bare stilling til din nåværende livsstil. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Alderskalkulator Din alder i dag: 20.14 år Din alder i dag, justert for din helse: 18.6 år Yay! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Eg må nok trene ja. Din alder i dag: 16.04 år Din alder i dag, justert for din helse: 15.9 år Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Alderskalkulator Din alder i dag: 19.2 år Din alder i dag, justert for din helse: 18.2 år Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Din alder i dag: 15,92 Din alder i dag, justert for din helse:15,1 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Din alder i dag: 16 år Din alder i dag, justert for din helse: 14.8 år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Argh sånne tester er alltid så deprimerende, denne fortalte meg i det minste ikke når jeg skulle dø, som dagbladet sine ofte gjør Din alder i dag: 21.56 år Din alder i dag, justert for din helse: 21.5 år Ikke et eneste spørsmål om søvnvanene dine, overraskende egentlig når søvn har så mye å si for helsen din. Jaja. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Din alder i dag: 18.35 år Din alder i dag, justert for din helse: 19 år Det var egentlig ikke så alt for galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå