Sorbon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vil først presisere at dete skjedde for en del år siden... Faren min og en kompis av meg sin far var trenere til meg. De baserte hver gang sitt laguttak på hvem som møtte opp på treningene, og litt på ferdigheter. Nå hadde det seg slik at vi hadde en person på laget som ikke brydde seg om fotball og sluttet året etter dette. Han møtte ikke opp på treningene og var rett og slett elendig...og når han endelig fikk spille så gjorde han ingenting. Likevel var det slik at moren til denne gutten mente at han brude spille like mye som resten. Gutten hadde selv sagt til oss å til sin mor at han ikke ville spille fotball. Dette brydde hun se ikke noe om. Gutten fikk fremdeles ikke spille så mye på kampene som resten, fordi han ikke møtte opp på trening. Moren til gutten begynte så å klage til styret i klubben og det ble mye bal med dette. Endte med at de (trenerne) ikke fikk trene laget mer og sånn. Jeg spør da dere: Var det rett av trenerne å la denne gutten ikke få spille like mye som resten? Eller synes dere at det var urettferdig? Synes dere moren til gutten overreagerte, eller er det ok det hun gjorde? Tror vi gikk i 6. eller 7.klassen. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hum, moren virker ganske håpløs, kjenner typen, hvis gutten selv ikke ville og han aldri møtte opp på trening og heller ikke gjorde noen innsats på banen blir det galt å la han spille da det sikkert var mange andre som ville spille. Hadde prøvd å forklare dette for moren og fått henne til å forstå at det kanskje var noe annet gutten ville, men hvis hun er så håpløs som det virker så hadde det vil hjulpet lite... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Essensielle er vel alderssamansetninga på laget. Snakker me lilleputt så var trenerene på tynn is, men dess eldre laget er dess meir rett til "topping" vil trenerene ha. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 vi hadde sånn vi og alle fikk spille "noen mer noen mindre" de som aldri var på treninga fikk veldig lite tid. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dete r jo sånn på laget her også. Møter man ikke opp på treninga blir man skrevet opp i "Godboka" (som ikke er så god). De som møter opp på få treninger får få kamper. Sånn er det. Syns mora til han gutten overreagerte, og hun burde ha innsett at fotball ikke var tingen å tvinge guttungen på. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Synes at hvis gutten hadde sagt til trenerene at han ikke ville spille og moren klagde da syntes jeg at trenerene burde snakket med moren og fått orden på tingene Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvis gutten ikke vil så burde han ha hatt slutta med en gang, jeg kjenner også den type mødre, jeg skjønner meg ikke på dem jeg...morra overreagerte her synes jeg og som alle andre her... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvis gutten ikke vil så burde han ha hatt slutta med en gang, jeg kjenner også den type mødre, jeg skjønner meg ikke på dem jeg...morra overreagerte her synes jeg og som alle andre her... 8024822[/snapback] ja men kan hende han vil spille fotball, og ikke så ivrig kansje dra på en trening i mellom. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hvis gutten ikke vil så burde han ha hatt slutta med en gang, jeg kjenner også den type mødre, jeg skjønner meg ikke på dem jeg...morra overreagerte her synes jeg og som alle andre her... 8024822[/snapback] ja men kan hende han vil spille fotball, og ikke så ivrig kansje dra på en trening i mellom. 8025078[/snapback] Hvis de ikke kommer på treningene så bør de som møter opp på hver trening få spille istedenfor Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Han hadde ikke sagt det til trenerne, men han hadde sagt det til oss (spillerne). Jeg sa det til min far at han ikke ville spille, men han kunne jo ikke bare gå bort til moren å si at jeg hadde sagt at sønnen hennes ikke likte fotball. Jeg mener at hun overreagerte i hvert fall. Siden trente hun handball laget vårt. Endte med at hun sluttet fordi alle fikk spille like mye. Ingen møtte opp på trening til slutt Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Han hadde ikke sagt det til trenerne, men han hadde sagt det til oss (spillerne). Jeg sa det til min far at han ikke ville spille, men han kunne jo ikke bare gå bort til moren å si at jeg hadde sagt at sønnen hennes ikke likte fotball. Jeg mener at hun overreagerte i hvert fall. Siden trente hun handball laget vårt. Endte med at hun sluttet fordi alle fikk spille like mye. Ingen møtte opp på trening til slutt 8026187[/snapback] Stillig type hon der Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Tell me about it Siden den gangen har jeg, fattern, kompisen min, faren hans og resten av laget bortimot hatet henne Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Moren er dum, eller ville bare at gutten skal holde seg i fysisk form. Det er galt å klage når gutten ikkje vil spille, moren tvinge klubben til sparke folk. Bare på grunn av det urettferdigt for di andre guttane som miste trenare sin. Endret 26. februar 2007 av wilai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå