sandalH Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 te trakter?? haha. latterlig. Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har så lyst til og begynne og drikke kaffe, men får det ikke ned. Og det smaker helt JÆVLIG. smaker det godt etter noen kopper? og en ting til åssen får jeg kaffen god ikke noe sterke greier, men noe mild og godt. noe extra jeg kan ha oppi? 7972728[/snapback] HAHAHAHA helt enig har prøvd a like det (man må jo drikke det en stund før man liker det slik som øl) men samma hva alle mannfolka, og muttern, sier, så smaker kaffe pyton setter min lit til en iskald øl eller battery i steden Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har så lyst til og begynne og drikke kaffe, men får det ikke ned. Og det smaker helt JÆVLIG. smaker det godt etter noen kopper? og en ting til åssen får jeg kaffen god ikke noe sterke greier, men noe mild og godt. noe extra jeg kan ha oppi? 7972728[/snapback] HAHAHAHA helt enig har prøvd a like det (man må jo drikke det en stund før man liker det slik som øl) men samma hva alle mannfolka, og muttern, sier, så smaker kaffe pyton setter min lit til en iskald øl eller battery i steden 8181284[/snapback] øl er tingen yes kaffe er ekkelt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 te trakter?? haha. latterlig. 8181049[/snapback] Pff ... Ikke i det hele tatt! Funker som bare det! På skitur blir man kaffetørst! Det opplevde jeg på fredagen, men uheldigvis hadde jeg kun Friele tilgjengelig. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg har så lyst til og begynne og drikke kaffe, men får det ikke ned. Og det smaker helt JÆVLIG. smaker det godt etter noen kopper? og en ting til åssen får jeg kaffen god ikke noe sterke greier, men noe mild og godt. noe extra jeg kan ha oppi? 7972728[/snapback] HAHAHAHA helt enig har prøvd a like det (man må jo drikke det en stund før man liker det slik som øl) men samma hva alle mannfolka, og muttern, sier, så smaker kaffe pyton setter min lit til en iskald øl eller battery i steden 8181284[/snapback] øl er tingen yes kaffe er ekkelt 8182086[/snapback] Det er av og til utrolig hvor stor forskjellen er på folk. Jeg feks, liker kaffi men syns øl smaker som "drukket-kaffi-i-2-timer-urin" lukter. Lurer på hva som gjør slike store forskjeller, kanskje jeg har handikap-smaksløker? (ikke umulig) Endret 24. mars 2007 av Killer_DT Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Kaffe er veldig godt, jeg drikker kanskje to kanner daglig. #Foran pcen hjemme. #På skolen med min "gratis-kaffe-i-10-år-kopp" på bensinstasjonen ved siden av skolen. Kaffe er en genial drikk, drikker det nå faktisk. Men jeg begynner og bli litt "mettet" tror jeg, kan fint sovne etter to red bull, og da var jeg ikke noe særlig trøtt en gang lol. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja det er merkelig hvor avhengig man etterhvert blir av kaffi for å komme seg gjennom dagen uten å sovne. Jeg kunne bare ha sluttet på skolen om jeg ikke drakk en kanne daglig på skolen... Hadde aldri klart å følge med eller å holde meg våken. Lenke til kommentar
larshen12 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Man kan jo fint blande kaffe med melk, noe som reduserer syren i kaffen. Syrlig kaffe er det de fleste ikke liker. Ellers går det an å prøve med kaffetyper som er lett å like, feks Monsooned Malabar, en indisk kaffe. Den smaker faktisk litt kakao, og det liker jo de fleste Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Brukte det som hjelpemiddel til å holde meg oppe på et 5-dagers LAN. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Prøv å blainn 50-50 me kaffe å HB, så drekk du det kvar kveill. Funke for mæ iaillfaill Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 4 skjeier på en halv liter, på trakteren. drikk noen kopper.. kanskje dårlig i begynnelsen men drikker du en del liker du det etter hvert. jeg syntes ikke det var så godt i beggynnelsen, men nå er det virkelig godt;) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Må flyttes til Mat og Drikke-kategorien!! Jeg skal begynne i 10. nå, og vurderer å begynne å drikke kaffe om morningen. Blir man ikke mer oppegående på skolen med litt kaffe? Det er vel ikke skadelig på noen som helst måte? Regner med det "slutter-og-vokse"-greiene er tull? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Synes egentlig ikke du skal begynne. Det er ikke spesielt sunt akkurat. 7973600[/snapback] Der tar du feil. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg husker bare at jeg prøvde det da jeg gikk på barneskolen. Fikk en skvett nok til tre slurker i en liten kopp. Så ventet jeg til den ble lunken. (Æsj) Og så drakk jeg en slurk. Hmm, greit nok. Men etter andre slurken fikk jeg en følelse som gjorde at jeg nesten brakk meg. Men etterhvert har jeg lært meg til det. Drikker minst en kopp om ettermiddagen, men tar gjerne to eller tre om jeg får. Kjedelig å lage! Dessuten. Kanskje en burde lage en tråd om dette; Hvilken type kaffe foretrekker dere best? Filter, eller pulver? Friele, Krone, Ali eller Evergood? Min favoritt er Friele Café Noir. Mørkbrendt og god. Ellers går det i Friele frokostkaffe. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det er en kaffe-tråd i Mat og Drikke-forumet. Stenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå